rushweb blog

ساخت وبلاگ

 

از پارتیشن‌های اداری برای تفکیک کردن فضا و ایجاد اتاق‌های مجزا در ادارات و شرکت‌های مختلف، استفاده می‌شوند. پارتیشن‌ها با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها انواع گوناگونی دارند که یکی از محبوبترین و پراستفاده‌ترین آن‌ها، پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن‌های شیشه ای به دلیل ظاهر زیبا، مدرن و شیکی که به فضای ادارات می‌دهند، در مقایسه با دیگر پارتیشن‌ها، طرفداران بیشتری دارند. شیشه‌های به کار رفته در ساخت پارتیشن‌های اداری، انواع مختلفی دارد که در ادامه، به این مطلب می‌پردازیم.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه ای انواع گوناگونی دارند که کارفرما می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود و شرایط محیط، از آن‌ها استفاده کند. وجود پیشرفت و توسعه در صنعت تولید شیشه، باعث شده است تا سازندگان انواع پارتیشن شیشه ای، از شیشه‌های گوناگونی برای ساخت این محصولات استفاده کنند. یکی از مزیت‌های پارتیشن شیشه ای، تنوع در طرح و مدل‌های آن است، به طوری که می‌توان به راحتی آن را با دیگر تجهیزات داخل شرکت و حتی سبک طراحی شده، هماهنگ کرد. از ویژگی‌های پارتیشن شیشه ای می‌توان به وزن سبک، نصب سریع و آسان، عایق حرارت و ... اشاره کرد. انواع پارتیشن شیشه ای به صورت زیر است:

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک

یکی از انواع پارتیشن اداری که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد، پارتیشن اداری شیشه ای متحرک است. با تهیه این پارتیشن، می‌توانید شرکت خود را مطابق سلیقه شخصی‌تان، پارتیشن‌بندی کنید. امروزه شرکت‌های سازنده پارتیشن، برای ساخت انواع پارتیشن، از شیشه در کنار متریال‌های گوناگونی مانند آلومینیوم، چوب و ... استفاده می‌کنند.

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم آلومینیومی

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای همراه با فریم آلومینیومی، برای افرادی که به ظرافت و زیبایی محیط اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی است. از این پارتیشن برای پارتیشن بندی محیط‌های کوچک استفاده می‌شود. از موارد کاربرد این پارتیشن می‌توان به ادارات، شرکت‌ها و بیمارستان‌ها اشاره کرد.

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

استفاده از این پارتیشن سبب بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود، به همین دلیل گزینه مناسبی برای پارتیشن‌بندی فضاهای کوچک محسوب می‌شود. یک از ویژگی‌های مثبتی که این نوع پارتیشن دارد، بازتاب و عبور کامل جریان نور و روشن کردن محیط است. به همین دلیل تا حدود زیادی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برای روشنایی اتاق می‌شود.

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم استیل

این نوع پارتیشن از لحاظ ساختاری و کاربردی مشابه پارتیشن‌های شیشه ای با فریم آلومینیومی است.  زیبایی ظاهر این نوع پارتیشن، سبب افزایش قیمت آن در برابر پارتیشن شیشه ای فریم آلومینیوم شده است. بنابراین اگر به دنبال یک پارتیشن بندی شیک، زیبا و منحصر به فرد هستید، از پارتیشن شیشه ای اداری با فریم استیل غافل نشوید.

انواع شیشه به کار رفته در پارتیشن شیشه ای

یکی از ویژگی‌های پارتیشن شیشه ای، به کار رفتن انواع شیشه‌های مختلف در آن است. شناخت انواع شیشه‌های موجود در پارتیشن اداری، شما را در خرید پارتیشن و انتخابی مناسب تر راهنمایی می‌کند. در ادامه مقاله به طور مختصر درباره انواع شیشه‌های به کار رفته در این پارتیشن‌ها، توضیح خواهیم داد.

شیشه هوشمند

از بهترین و پیشرفته ترین شیشه‌های انتخاب شده در پارتیشن شیشه ای، شیشه هوشمند است که نمی‌توان آن را در بازارهای ایران به راحتی پیدا کرد. از امکاناتی که این محصول در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، مات و یا روشن شدن شیشه با استفاده از جریان برق است.  در این شیشه‌ها می‌توان میزان جذب نور شیشه را به  صورت دستی و با استفاده از یک دکمه تغییر داد و شیشه را از حالت شفاف به تیره تبدیل کرد. استفاده از شیشه‌های هوشمند هیچ گونه محدودیتی ندارد و می‌توان آن‌ها را در ساختمان‌ها و ادارات مختلف، نصب کرد.

شیشه‌های دو جداره

شیشه‌های استفاده شده در پارتیشن شیشه ای دو جداره، ضخامت گوناگونی دارند و در میان آن‌ها گاز آرگون قرار دارد. به همین دلیل است که این نوع شیشه‌ها، عایق خوبی در برابر صوت و حرارت هستند. استفاده از این پارتیشن‌های شیشه ای دو جداره، در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بسیار موثر است و می‌تواند با جلوگیری از هدر رفتن انرژی، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

شیشه‌های معمولی

شیشه‌های معمولی از متداول ترین شیشه‌های استفاده شده در پارتیشن‌های شیشه ای هستند که در ضخامت‌های ۸، ۱۰ و ۱۲ میلی متر، ساخته می‌شود. این شیشه‌ها در مقایسه با دیگر شیشه‌ها، امکان دید بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند و عایق خوبی برای صوت، محسوب می‌شوند.

شیشه‌های رنگی

اضافه کردن ترکیبات و سایر مواد به ساختار شیشه، سبب به وجود آمدن رنگ‌های متنوع در شیشه می‌شود. استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای رنگی، سبب متفاوت و دلنشین شدن محیط شده و باعث به وجود آمدن حس صمیمیت خاصی در بین کارکنان می‌شود.‌ در صورت تابش نور به این شیشه‌ها و انعکاس نور توسط آن‌ها، رنگ  شیشه در سراسر محیط پخش شده و جلوه بصری زیبایی را به محیط می‌بخشد. استفاده از این شیشه‌ها برای شرکت‌هایی که فشار کاری زیاد است، می‌تواند تا حد زیادی سبب آرامش پرسنل و کم کردن فشار کاری شود. در انتخاب رنگ شیشه، روانشناسی رنگ‌ها را در نظر بگیرید.

شیشه سکوریت

شیشه‌های سکوریت یکی دیگر از پرکاربردترین انواع شیشه‌ها در ساخت پارتیشن هستند که در اثر ایجاد فرایندهایی مانند تغییرات ناگهانی دما از گرمای شدید به سرمای زیاد، مقاومت زیادی را به دست آورده اند. از مشخصات این شیشه می‌توان به مقاومت آن به گرما و سرما، استحکام، ضخامت زیاد، دوام و ماندگاری آن اشاره کرد.

شیشه لیمنت

از مقاوم‌ترین شیشه‌های موجود در پارتیشن‌ها، می‌توان به شیشه لمینت اشاره کرد. به منظور مقاوم سازی، این شیشه‌ها را تحت فشار، حرارت می‌دهند و در ضخامت‌های متفاوت تولید می‌کنند. در بین لایه‌های شیشه لمینت، یک لایه پلاستیکی با خاصیت کشسانی قرار دارد که سبب ایمنی زیاد این شیشه می‌شود. یکی از مزیت‌هایی که شیشه لمینت دارد، فرو نریختن قطعات شیشه در لحظه شکستن است. یعنی در صورت وارد شدن ضربه شدید به شیشه، تکه‌های شیشه خرد می‌شوند اما در جای خود باقی می‌مانند و این ویژگی باعث امنیت جانی افرادی که در نزدیکی پارتیشن قرار دارند، می‌شود.

 

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در هنگام خرید انواع پارتیشن‌های اداری دارند، پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر و منصف است. تتراگلس یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید انواع پارتیشن اداری در کشور است که با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات ویژه، توانسته است مشتریان دائمی برای خود پیدا کند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک محصول با کیفیت، همراه با قیمت مناسب هستید، از وبسایت تتراگلس دیدن نمایید.

منبع: راستان نیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:45

 

 

پارتیشن اداری، وسیله‌ای کاربردی است که از آن برای تفکیک و جداسازی محیط ادارات استفاده می‌شود.‌ پارتیشن‌ها انواع گوناگونی دارند و انتخاب آن‌ها با توجه به سلیقه کارفرما صورت می‌گیرد. پارتیشن بندی یک روش سریع و کم هزینه برای تفکیک و ایجاد اتاق‌های مجزا در انواع شرکت‌ها است. در حقیقت پارتیشن بندی سبب حفظ حریم شخصی و افزایش تمرکز کارکنان در هنگام کار می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد انواع پارتیشن‌های ادارای در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پارتیشن بندی اداری

همان گونه که می‌دانید، ادارات و شرکت‌های گوناگون به بخش‌های زیادی از جمله اتاق مدیریت، اتاق معاونت، حسابداری و ... نیازمند هستند. پارتیشن بندی این امکان را فراهم می‌سازد تا با صرف کمترین هزینه و زمان، فضاهای بزرگ و کوچک را به محیط‌ها و اتاق‌های جداگانه‌ای تقسیم کنیم. به این منظور، هر کارمند برای انجام دادن فعالیت خود، یک اتاق جداگانه دارد و با تمرکز و آرامش بیشتری می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد. در نتیجه پارتیشن بندی سبب افزایش دقت و راندامان پرسنل و به طور کلی افزایش راندمان شرکت می‌شود. پارتیشن شیشه ای، چوبی و آلومینیومی، سه مورد از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین پارتیشن‌های موجود در بازار هستند که در ادامه به شرح هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

پارتیشن اداری شیشه ای

کسانی که طرفداران سبک مدرن هستند، می‌توانند برای تفکیک فضای ادارات خود، از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. این نوع پارتیشن انواع مختلفی دارد و به کار بردن آن جلوه بصری شرکت را افزایش خواهد داد. از مزیت‌های پارتیشن شیشه ای اداری می‌توان به نصب راحت آن در زمان کوتاه اشاره کرد.  یکی از مناسب‌ترین انواع پارتیشن شیشه ای برای کسانی که محیط شرکت را اجاره کرده‌اند و ممکن است در آینده تغییر مکان دهند، پارتیشن شیشه ای سکوریت است. این پارتیشن نصب و برداشتن راحتی دارد و می‌توان به آسانی آن را جا به جا کرد. کارفرما می‌تواند مطابق با سلیقه خود، یکی از انواع پارتیشن‌های شیشه ای را انتخاب کند. از محبوبترین و پرطرفدارترین پارتیشن‌های شیشه ای، نوع دو جداره آن است که عایق خوبی برای صدا است و گزینه مناسبی برای شرکت‌های شلوغ و پر رفت و آمد محسوب می‌شود.

 

 

مزایای پارتیشن شیشه ای

  • در صورت تغییر مکان، می‌توانید تمام اجزای این پارتیشن را باز کنید و در محل جدید نصب کنید.
  • می‌توانید بر روی شیشه سکوریت این پارتیشن‌ها، لوگوی شرکتتان را در ابعاد و رنگ‌های دلخواه، چاپ کنید.
  • به دلیل عبور نور از این پارتیشن‌ها، می‌توانید در طول روز، از نور طبیعی خورشید بهره‌مند شوید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
  • هزینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای اداری، در مقایسه با دیگر پارتیشن‌ها پایین‌تر بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است.
  • این پارتیشن‌ها با مقاومت بالایی که در برابر آتش دارند، سبب افزایش ایمنی شرکت در برابر سانحه آتش سوزی می‌شوند.
  • یکی از مزایای پارتیشن شیشه ای، نظارت مدیران بر عملکرد پرسنل است.
  • می‌توان این نوع پارتیشن را در هر ارتفاعی، بدون قاب و یا با قاب‌های آلومینیومی نصب کرد.

پارتیشن اداری چوبی

با به کار بردن پارتیشن چوبی اداری، می‌توان یک محیط کار سنتی را طراحی کرد و حس صمیمیت در محیط را افزایش داد. یکی از پرکاربردترین پارتیشن‌های استفاده شده در ادارات، پارتیشن جوپی است که در انواع متفاوتی تولید می‌شود. کارفرما می‌تواند بنا به سلیقه خود و با توجه به مقدار بودجه در دسترس، یکی از این پارتیشن‌ها را انتخاب کند.

از رایج ترین انواع پارتیشن چوبی، نوع ام دی اف آن است که به صورت نیم قد، تمام قد، تمام چوب و یا ترکیبی از چوب و شیشه، در بازار وجود دارد.

 

 

مزایای استفاده از پارتیشن‌های چوبی

  • این نوع پارتیشن، عایق خوبی برای صدا و حرارت است. بنابراین کاربرد آن در محیط‌های شلوغ، مانع از رسیدن سر وصدا به داخل اتاق و برهم زدن تمرکز کارکنان شده و هم چنین سبب کاهش اتلاف انرژی می‌شود.‌
  • استفاده از این پارتیشن‌ها، فضای شرکت را دلنشین می‌کند و جلوه بصری زیبایی به آن می‌بخشد.
  • پارتیشن چوبی در طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های متنوعی وجود دارد و می‌توان برای زیبایی بیش تر، آن‌ها را همراه با شیشه و قاب‌های آلومینیومی به کار برد.
  • پارتیشن‌های چوبی، مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و حتی می‌توانند باعث مهار کردن آتش شوند.
  • پارتیشن چوبی باعث ایجاد حریم خصوصی برای پرسنل و در نتیجه افزایش تمرکز آن‌ها در حین کار کردن می‌شود.

پارتیشن اداری آلومینیومی

به طور کلی پارتیشن‌های اداری که در طراحی آن‌ها از فریم آلومینومی استفاده شده است، در دسته پارتیشن‌های آلومینومی قرار می‌گیرند.

 

 

مزایای پارتیشن آلومینیومی

  • این پارتیشن‌ها دوام و طول عمر بالایی دارند.
  • قطعات پارتیشن‌های آلومینیومی را می‌توان به راحتی تعویض کرد.
  • نصب این پارتیشن‌ها در زمان کوتاهی و بدون کمترین کثیف کاری در محل انجام می‌گیرد.
  • پارتیشن‌های آلومینیومی اداری دو جداره، مقاومت و استحکام  بالایی دارند.
  • این پارتیشن‌ها قیمت مناسبی دارند و تهیه آن‌ها از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه است.
  • عایق خوبی برای صوت و حرارت هستند.
  • نوع دوجداره این پارتیشن، می‌تواند از سیم کشی‌های وسایل اداری، محافظت کند.
  • نصب، برداشتن و قابلیت جا به جایی آسانی دارند.
  • مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند.

به طور کلی پارتیشن‌های اداری انواع زیادی دارند و در این جا به سه مورد از پرکاربردترین آن‌ها اشاره کردیم. از این سه نوع پارتیشن می‌توانید برای جداسازی و تفکیک محیط در کسب و کارهای مختلف استفاده کنید.

بهترین پارتیشن اداری را از کجا تهیه کنیم؟

تتراگلس، یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع پارتیشن‌های اداری است که سابقه درخشانی در زمینه فروش و جلب رضایت مشتری دارد. این سایت همواره با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین پارتیشن‌های اداری را با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می‌دهد. در این مجموعه کارشناسان شما را در زمینه خرید بهترین پارتیشن اداری متناسب با شغلتان راهنمایی می‌کنند. اگر قصد خرید پارتیشن اداری دارید، از وبسایت تتراگلس غافل نشوید.

منبع: اگهی90 آی‌آر

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:43

امروزه ماشین ظرفشویی نیز جزء آن دسته از وسایل آشپزخانه محسوب می شود که کار را برای اکثر افراد راحت تر کرده است‌. ماشین ظرفشویی مانند دست های افراد توانایی شستن انواع ظرف ها را دارد اما سرعت عمل این ماشین از دست بیشتر است. افراد دیگر تمایلی به ساعت ها وقت گذاشتن برای ظرف شستن ندارند و ترجیح می دهند یک ماشین این کار را بر عهده بگیرد. برای اینکه زمان تعمیر ماشین ظرفشویی به عقب بیافتد بایستی از مواد شوینده مناسب برای شستن ظرف ها استفاده کرد. مواد شوینده مناسب افزون بر اینکه با کیفیت بیشتر و تمیزتر ظرف ها را می شویند، همچنین باعث افزایش عمر کارکرد ماشین ظرفشویی می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار سخت است اما این کار با دستان حرفه ای و پر قدرت تیم ویرا پارسیان میسر شده است‌. ویرا پارسیان با داشتن انواع ابزار و وسایل برای تعمیر ماشین ظرفشویی می توانند همه عیب و ایراد ماشین ظرفشویی را رفع کنند.

 

انواع شوینده های ماشین ظرفشویی

بر اساس اینکه استفاده از ماشین ظرفشویی این روزها بسیار شایع شده است. باید به دنبال بهترین شوینده ها برای ماشین ظرفشویی بود. با توجه به اینکه تنوع شوینده ظرفشویی در بازار زیاد است باید با دقت بهترین شوینده را برای ماشین ظرفشویی انتخاب کنید. شوینده های ماشین ظرفشویی در انواع قرص و پودر و ژل، نمک و مایع جلادهنده و همچنین جرمگیر ماشین ظرفشویی وجود دارند.

 

مزایا و معایب استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

یکی از انواع شوینده ها که بسیار پرفروش نیز هست، قرص ماشین ظرفشویی است‌. به دلیل اینکه شوینده قرص به شکل جامد و قالبی هستند، استفاده از این نوع شوینده بسیار راحت است. در حقیقت می توان گفت: قرص ها شکل سفت شده پودرهای ماشین ظرفشویی هستند و در بعضی از این قرص ها مقداری ژل نیز قرار داده شده است.

یکی از مزیت های قرص ماشین ظرفشویی این است که به یکباره به کف تبدیل نمی شود و کل فضای ماشین ظرفشویی را نمی گیرد، بلکه قرص به مرور و با جریان آب به کف تبدیل می شود و ظرف ها را می شوید. به دلیل اینکه قرص ماشین ظرفشویی حاوی مقداری نمک و مایع جلادهنده است، بهتر است کمتر از این دو مواد برای ماشین ظرفشویی استفاده شود. قرص ماشین ظرفشویی دارای مواد مخصوصی است که باعث لکه بری سریع ظرف ها می شود.



مزایا و معایب استفاده از پودر ماشین ظرف شویی

پودر ماشین ظرفشویی را می توان به عنوان قدیمی ترین شوینده دانست که هنوز هم پر کاربرد است. به دلیل اینکه پودر ماشین ظرفشویی از قیمت مناسبی برخوردار است بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

به عنوان عیب این شوینده می توان به چسبیدن ذرات بهم اشاره کرد و همچنین  اگر بیش از حد استاندارد از پودر برای شستشو استفاده شود ممکن است مقداری از آن در داخل ظرفشویی و یا روی ظرف ها دیده شود. پودرهای ماشین ظرفشویی معمولا برای ظرف هایی که لکه سوختگی دارند مناسب است.

 

 

تاثیر استفاده از ژل شستشو برای ماشین ظرفشویی

ژل شستشو مانند پودر ماشین ظرفشویی یک شوینده قدیمی است که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد. ژل در درون محفظه قرار می گیرد و با جریان آب وارد فضای داخل ماشین ظرفشویی می شود. ژل شستشو برخلاف پودر موجب تشکیل کف زیاد در درون ماشین ظرفشویی نمی شود بلکه همراه با آب خورده خورده به کف تبدیل می شود.

استفاده از ژل نسبت به پودر در ماشین ظرفشویی بسیار مناسبتر بوده و کمتر باعث به خطر افتادن سلامت ماشین ظرفشویی می شود.

 

 

نمک برای استفاده در ماشین ظرفشویی

نمک نیز می تواند یکی از مواد شوینده برای ماشین ظرفشویی باشد. نباید اضافه کردن نمک را برای شستن ظرف ها فراموش کرد زیرا این ماده سختی آب را می گیرد. در حقیقت نمک به رزین که ماده ای بر پایه تبادلات یونی است و اقدام به شکستن سختی آب می کند، کمک می کند تا سختی آب گرفته شود. اگر سختی آب گرفته نشود، ظروف رنگی کدر به خود گرفته و کثیف به نظر می رسند. همچنین اگر نمک به محفظه ماشین ظرفشویی اضافه شود، رسوبات داخل ماشین ظرفشویی جمع شده و باعث مسدود شدن سیستم گردش آب ماشین ظرفشویی می شوند. برای اینکه نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی نداشته باشید بهتر است هیچ وقت نمک را فراموش نکنید.

 

استفاده از مایع جلادهنده در ماشین ظرفشویی

وجود مایع  جلادهنده در ماشین ظرفشویی که یکی از شوینده ها محسوب می شود به سریعتر خشک شدن ظرف ها کمک می کند. همانطور که از اسم این مایع پیدا است، باعث درخشندگی ظروف می شود. بهتر است مایع جلادهنده را ده دقیقه آخر ماشین ظرفشویی اضافه کرد تا کار خود را به خوبی انجام دهد.

 

استفاده از مایع جرم گیر در ماشین ظرفشویی

بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی ممکن است مواد غذایی باقی مانده در ماشین ظرفشویی باعث تشکیل رسوب و جرم در ظرفشویی شود‌. با گذشت زمان جرم ها و رسوبات بر کارکرد ماشین ظرفشویی تاثیر منفی می‌گذارند و حتی منجر به نیاز تعمیر ماشین ظرفشویی می شوند. به همین دلیل بهتر است از مایع جرمگیر برای تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

 

سعی کنید مواد شوینده ای که برای ماشین ظرفشویی خود انتخاب می کنید جزء چند دسته ای باشند که در بالا به آنها پرداختیم. همچنین بهتر است بیش از حد مواد شوینده داخل مخزن ماشین ظرفشویی نریزید این کار باعث خراب شدن ماشین ظرف شویی می شود. مواد شوینده خریداری شده باید جنس مرغوب باشد تا باعث به خط افتادن ظروف و یا آسیب ماشین ظرفشویی نشود.

 

برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود به ویرا پارسیان که دارای تیمی حرفه ای است مراجعه کنید. ویرا پارسیان با سالها پشتکار و سابقه در این زمینه توانسته است نظر خیلی از مشتریان را به تیم خود جلب کند.

منبع: ورد نیوز

 

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:40

 


در ابتدا باید بگوییم که پارتیشنها همان جدا کننده فضاهای مختلف از یکدیگر هستند که به منظور نظم دهی به محیط، شخصی سازی فضا و حفظ حریم خصوصی تعبیه میشوند. پارتیشنها از متریال های مختلفی مانند: آجر، آهن، پارچه، شیشه، چوب، ‏PVC، MDF، ترکیب شیشه و MDF، ترکیب پروفیل آلومینیوم با MDF یا شیشه، ساخته میشوند که در این مقاله میخواهیم با انواع پارتیشنهای MDF، آشنا شویم. پارتیشنها در انواع مختلف تک جداره، دو جداره، ثابت، متحرک و در ابعاد و اندازه های مختلف با ارتفاع های بلند و کوتاه، ساخته میشوند و بنابر نوعی که دارند، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. پارتیشنهای MDF، یکی از پر طرفدارترین پارتیشنهای مورد استفاده در مکان های مختلف، خصوصاً در ادارات هستند که دارای کاربردهای فراوانی هستند. از پارتیشنهای MDF، برای جداسازی بخش های مختلف و نظم دهی به آنها، استفاده حداکثری از تمام بخش ها و انتخاب کاربری های مورد نیاز و مختلف، شخصی سازی محیط های اداری برای مدیران و کارمندان و ایجاد حریم خصوصی برای آنها که باعث افزایش تمرکز و راندمان کاری میشود، استفاده میگردد. از دیگر دلایل استفاده از پارتیشنهای MDF، متحرک بودن آنها است که میتوان نحوه چیدمان آنها را تغییر داد، برخلاف دیوارها که سازه ای ثابت هستند و امکان جابجایی و تغییر دکوراسیون در آنها وجود ندارد.

 

ماهیت پارتیشنهای MDF

فرآورده چوبی MDF، تخته فیبر چوبی است که از ترکیب ریز خرده های چوب های نرم با چگالی پایین و چوب های سخت با چگالی بالا تشکیل شده است که تحت حرارت و گرما، با استفاده از موم و رزین فشرده میشوند و تخته فیبر MDF، که دارای دانسیته متوسط است را به وجود می‌آورند. از فرآورده چوبی MDF، میتوان در ساخت کابینت، مبلمان، سرویس خواب، کتابخانه، میز و صندلی، پارتیشن و ...، استفاده کرد. سازه های چوبی ساخته شده از MDF، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و طول عمر زیادی دارند.

انواع پارتیشنهای MDF

پارتیشنهای MDF، در انواع مختلفی تولید میشوند که از انواع آنها میتوان به پارتیشن MDF تک جداره و پارتیشن MDF دو جداره اشاره کرد. باید به این نکته توجه کرد که ترکیب شیشه با پارتیشنهای MDF تک جداره و پارتیشنهای MDF دو جداره، باعث افزایش نورپردازی و بهره وری انرژی میشود. در ادامه انواع پارتیشنها را بررسی میکنیم:

پارتیشن MDF تک جداره


پارتیشن MDF تک جداره، یک جداره با اسکلت بندی نازک دارد که باعث پایین بودن وزن آن میشود. از این جهت جابجایی ساده ای دارد. ساختار سبک و نازک آن به گونه ای است که میتوان روی آن یراق و قفل تعبیه نمود که منجر به نصب ساده و سریع آن میشود. مونتاژ و دمونتاژ سریعی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید میشود. هزینه نصب و اجرای پارتیشنهای MDF تک جداره پایین بوده و علت آن استفاده از چوب MDF با قطر نازک حدوداً ۸ سانتی متری است. استفاده از پارتیشن MDF تک جداره در ادارات باعث ایجاد فضاهای شخصی و ایجاد حریم خصوصی میشود اما از آنجایی که پارتیشن MDF تک جداره، عایق صوت نیست، تمرکز و بازدهی افراد را پایین می‌آورد و برای استفاده در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد، مناسب نیست. این نوع پارتیشنها، در برابر حرارت و برودت نیز عایق نیستند و باعث اتلاف انرژی میشوند.

پارتیشن MDF دو جداره

پارتیشن MDF دو جداره خود ایستا و پایدار هستند و برای ایستادگی نیازی به ستون ندارند. پارتیشنهای MDF دوجداره، ثابت هستند و قابلیت جابجایی چیدمان در آنها وجود ندارد؛ علت آن هم وزن سنگینی است که دارند. علت سنگین بودن وزن این پارتیشن، قطر 13 سانتی متری و روکش بندی لبه ها با PVC یا ABC است. استفاده از سیم کشی و تاسیسات در پارتیشن MDF دو جداره امکان پذیر است که علت آن وجود داکت ها در آنها به منظور عبور کابل و سیم است. امکان نصب پرده های کرکره ای در این پارتیشنها وجود دارد که باعث زیباسازی دکوراسیون داخلی میشود. این پارتیشنها از نظر مقاومتی دارای استحکام بالایی هستند و طول عمر بالایی دارند؛ طوری که میتوان از آنها سال های زیادی استفاده کرد بدون آن که دچار پوسیدگی، فرسودگی، ساییدگی و خراش خوردگی در برابر عواملی مانند رطوبت شوند. پارتیشنهای MDF دو جداره، در طرح ها و رنگ هایی با تنوع بالا تولید میشوند. به علت ضخامت بالایی که دارند، صدا و صوت را از خود عبور نمیدهند و مانع از عبور حرارت و برودت میشوند؛ از این نظر برای صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از آلودگی صوتی مناسب هستند و میتوان از آنها در ادارات و مکانهای شلوغ استفاده کرد. امکان ابزارخوری و تغییر شکل در آنها وجود ندارد. اتصالات در این پارتیشنها بصورت درونی و توکار

بوده و در ظاهر آنها تاثیری ایجاد نمیکند. نارسانا هستند و شستشوی ساده ‌ای
دارند.

 

سخن پایانی

استفاده از پارتیشنهای MDF که در انواع مختلف تک جداره و دو جداره و در مدل های ساده و جمع شونده عرضه میگردند، ویژگی ها و مزایایی دارند که به شرح زیر هستند: قابلیت رنگ پذیری دارند، مقاوم در برابر خوردگی توسط حشرات هستند که علت آن استفاده از مواد شیمیایی خاص در فرآوری MDF است، امکان اتصال روکش چوبی و لمینتی روی آنها وجود دارد، ساده برش میخورند که علت آن غیر طبیعی بودن MDF و نداشتن دانه است، قابلیت شکل پذیری دارند و سطح آنها صاف است.

منبع : قطره

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 17:16

 

اگر قصد تهیه یک ویلای چوبی استخردار دارید یا می‌خواهید اطراف استخر را با چوب، محوطه سازی کنید، به شما توصیه میکنیم تا پایان این مقاله با ویلا چوبی همراه باشید. امروزه شاهد ساخت و طراحی استخر در باغ‌ها، ویلاها و منازل مسکونی بسیاری هستیم. برای ساخت استخر، محوطه‌سازی اطراف استخر و کفپوش، دارای اهمیت زیادی می‌باشد؛ متریال و کیفیت چوب استفاده شده برای محوطه سازی استخر، باید به گونه‌ای باشد که هم زیبایی ظاهری به استخر بدهد و هم دارای ویژگی‌هایی، مانند: ایمن بودن، ضد لغزندگی، مقاوم در برابر آب و رطوبت، مقاوم در برابرعوامل محیطی، مقاوم در برابر عواملی، مانند: قارچ و حشرات موذی، دارا بودن قابلیت بازسازی و تعمیر و ... باشد. معمولاً برای محوطه سازی و طراحی اطراف استخر، از متریال چوبی چوب پلاست یا ترموود استفاده می‌شود و می‌توان گفت با پیشرفت تکنولوژی، متریال چوبی را طوری تهیه می‌کنند که در برابر آسیب‌های محیطی و احتمالی، مقاوم هستند.

انواع متریال چوبی برای محوطه سازی اطراف استخر

برای ساخت سازه های چوبی، مانند: کلبه های چوبی، آلاچیق های چوبی، کفپوش های چوبی و محوطه های چوبی مانند اطراف استخر، از متریال های چوبی مانند چوب پلاست یا ترموود استفاده میکنند که دارای مزایای بسیاری هستند. این متریال های چوبی استفاده شده در محوطه سازی اطراف استخر، باید طوری باشند که در برابر رطوبت مقاوم باشند؛ چرا که اطراف

 استخر معمولاً همیشه مرطوب می‌باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های چوب‌های ترموود و چوب پلاست می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب خوبی برای ساخت کلبه چوبی و محوطه اطراف استخر داشته باشید.

چوب ترموود

ترموود، متریال چوبی است که برای ساخت خانه های چوبی، محوطه سازی اطراف استخر و ... استفاده میشود. ترموود، انواع مختلفی دارد و در ابعاد متفاوتی تولید میشود. ترموود، چوب طبیعی حرارت دیده‌ای میباشد که در دماهای بسیار بالا و پایین، در محیط‌های بدون اکسیژن و با روش‌های متفاوتی ساخته می‌شود؛ به همین علت دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به چوب‌های دیگر، در برابر عوامل محیطی، رطوبت، آفت‌ها یا حشرات موذی، قارچ و ... میباشد. از نوع ضد آب این چوب های ترموود، برای ساخت محوطه اطراف استخر استفاده میشود. استفاده از متریال چوبی ترموود برای ساخت محوطه اطراف استخر، باعث زیبایی ظاهری استخر و افزایش جذابیت آن میشود.

 

 

چوب پلاست

چوب پلاست یا پلی وود، متریال چوبی مورد استفاده برای ساخت محوطه اطراف استخر میباشد که ساختاری ترکیبی دارد. این متریال صنعتی، از ترکیب دو ماده طبیعی چوب و مصنوعی پلاستیک بازیافتی، به میزان برابر ساخته شده است. برای چسبندگی این مواد به هم و ترکیب آنها، از مواد دیگری نیز استفاده میشود که باعث افزایش استحکام و مقاومت این چوبها میشود. این چوب پلاست ها خاصیت رنگ گیری دارند و از مواد نانو برای رنگ کردن آنها، استفاده میشود. میتوان از تناژهای رنگی متفاوت در متریال چوب پلاست، برای زیبا سازی ظاهری اطراف استخر، استفاده نمود. میزان مقاومت رنگ این چوبها به گونه‌ای میباشد که در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، رنگ خود را از دست نمی‌دهند. برای نصب چوب پلاست در اطراف استخر، باید زیرسازی با متریال چوب، فلز یا آلومینیوم صورت بگیرد و چوب پلاست از زمین فاصله داشته باشد؛ این فاصله، باعث ایجاد جریان هوا و تهویه مناسب در زیر چوب پلاست شده و مانع غرق شدن این چوبها زیر باران‌های شدید می‌شود. از مزایای استفاده از چوب پلاست در محوطه سازی اطراف استخر، میتوان به: ضد لغزندگی، ضد آب بودن، داشتن قیمت مناسب، مقاومت بالا، با کیفیت بودن و طول عمر بالای آن اشاره کرد.

 

 

هزینه طراحی و ساخت محوطه اطراف استخر

برای ساخت سازه‌های چوبی، مانند: کلبه چوبی، محوطه سازی اطراف استخر، آلاچیق‌های چوبی و ... باید از متریال‌های چوبی با کیفیتی استفاده کرد؛ چرا که چوب‌ها به مرور زمان دچار پوسیدگی میشوند و در برابر آب و هوا آسیب می‌بینند، توسط حشرات موذی و آفت‌ها خورده شده و دچار قارچ زدگی میشوند. برای استفاده از چوب در محوطه اطراف استخر، باید از متریال چوبی با کیفیت بالا، ضد آب، ضد لغزندگی و مقاوم در برابر عوامل مختلف استفاده کرد تا طول عمر آن افزایش یابد و با گذشت مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر یا تعویض نداشته باشد. هرچه متریال چوبی استفاده شده در ساخت اطراف استخرها، با کیفیت‌تر باشد، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نیز دارد. علاوه بر کیفیت متریال چوبی، مقدار چوب استفاده شده برای ساخت استخر، عامل موثر دیگری است که بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. هر چقدر میزان متریال چوبی استفاده شده بیشتر باشد، قطعاً قیمت بیشتری نیز باید برای آن پرداخت شود. به طور کلی میتوان گفت قیمت خانه چوبی، سازه‌های چوبی و محوطه سازی اطراف استخر، به کیفیت، نوع چوب و اندازه مورد استفاده چوب بستگی دارد.

سخن پایانی

اگر قصد طراحی و ساخت خانه چوبی، محوطه سازی اطراف استخر، سازه‌های چوبی، مانند: آلاچیق، کفپوش و ... را با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید، می‌توانید به ویلا چوبی مراجعه کرده و با قیمت‌های آنها از قبیل قیمت خانه چوبی، قیمت کلبه چوبی و ... آشنا شوید و به کمک ویلا چوبی، اطراف استخر را با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال چوبی بسازید.

منبع : قطره

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 129 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:13

 


امروز قصد داریم غرفه های قابل حمل و مزایای آن را بررسی کنیم. اگر قصد خرید یک غرفه قابل حمل را دارید، این مقاله را از دست ندهید. برای فروش محصولات در مراسمات خاص و نمایشگاه ها، میتوان برای به اشتراک گذاشتن بهتر محصولات، از غرفه ها استفاده کرد. غرفه‌ ها، در دو مدل داربستی و قابل حمل یا پرتابل، تولید میشوند. غرفه های قابل حمل، به علت وزن کم و حمل و نقل آسان تر نسبت به غرفه های داربستی، بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته اند. غرفه های داربستی برخلاف غرفه های قابل حمل، فضای زیادی را اشغال میکنند، ساخت آنها به مکان بیشتری احتیاج دارد و زمان بر میباشد، فلزی هستند و وزن بسیار سنگینی دارند، حمل و نقل آنها بسیار سخت میباشد، امنیت آنها بسیار پایین بوده و جذابیت کمتری دارند. غرفه های قابل حمل، دارای مزایای متنوعی هستند که آنها را در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

 

غرفه سازی

برای به اشتراک گذاشتن محصولات فروش و جذب بیشتر مشتری، غرفه ای که محصولات در آن عرضه میگردد، دارای اهمیت بالایی میباشد. برای مثال، یکی از راه هایی که افراد را جذب میکند، زیبایی غرفه ها میباشد. طراحی درست و مناسب این غرفه ها، بر اساس خدمات فروش در ابعاد مورد نیاز، باعث بهتر و بیشتر دیده شدن محصولات شما شده و فروش شما را بالا میبرد. در نمایشگاه ها و مراسمات به علت وجود تعداد زیاد غرفه های نمایشگاهی که در آن قرار دارد، رقابت سنگین و تنوع بالایی وجود دارد؛ برای به چشم آمدن غرفه خود، باید از ایده های خلاقانه و کارآمد بهره بگیرید تا بتوانید افراد را به سمت غرفه و محصولات خود جذب کنید. شما میتوانید برای غرفه سازی، طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی آن، به یک تیم حرفه‌ ای مانند فرارنگ، اعتماد کنید.

غرفه های قابل حمل


غرفه های قابل حمل یا پرتابل، ساختاری با قابلیت جداسازی و سرهم کردن دارند. بدین منظور که دارای ساختاری چند تکه هستند و میتوان سازه ها را در زمان نیاز توسط قفل و بست نصب کرده و در زمانی که به آنها نیازی نیست، سازه ها را از هم جدا کرده و در انباری نگهداری کرد. غرفه های قابل حمل که دارای انعطاف زیادی هستند را میتوان در اشکال هندسی متنوعی ساخت، که دارای ساختار زیبا و جذابی هستند. غرفه های قابل حمل دارای ساختاری پازل مانند هستند و مانند مولکول های فضایی، به هم متصل میشوند. وزن بسیار کمی دارند، از این رو حمل و نقل آن ها بسیار ساده بوده و همچنین فضای کمی را در برمیگیرند. قابلیت نصب سازه های جداگانه غرفه، باعث میشود که فشار محتمل روی تمام قسمت های غرفه پیاده شود و به غرفه‌ های محکم و مقاومی تبدیل شوند.

 

مزایای غرفه های قابل حمل

غرفه های قابل حمل یا پرتابل، دارای مزایای بسیاری هستند که آنها را مورد بررسی قرار میدهیم: غرفه های قابل حمل در اشکال متنوعی تولید میشوند. میتوان آنها را بنابر نیاز و خدمات فروش، در ابعاد کوچک و بزرگ تولید کرد. جلوه زیبای این غرفه های قابل حمل، باعث فروش بالاتر و جذب افراد بیشتر میشود. قیمت غرفه سازی این مدل غرفه، پایین میباشد که باعث میشود توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این غرفه های قابل حمل که دارای سازه های جداگانه هستند، حمل و نقل بسیار ساده ای دارند که میتوان آنها را به سادگی در مکان مورد نظر نصب کرد. وزن بسیار کمی دارند. به سادگی  و در کوتاه ترین زمان ممکن، در مکان مورد نظر نصب میشوند. این غرفه های قابل حمل، دارای مقاومت و ایمنی بالایی میباشند که باعث میشود در برابر فشار و ضربات دچار مشکل نشوند؛ البته این امر به کیفیت ساخت و متریال این غرفه ها بستگی دارد و در کل بهتر است ضربات و فشارهای سنگینی به آنها وارد نشود. در این غرفه ها میتوان از تجهیزات برقی، حرارتی و ...، به راحتی استفاده کرد. این غرفه های قابل حمل، مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی متنوع هستند، که علت آن آبکاری شدن غرفه ها میباشد که در برابر رطوبت، مقاومت بالایی دارند.همچنین این غرفه های قابل حمل را میتوان در کوتاه ترین زمان ممکن تولید نمود.


سخن پایانی

اگر قصد دارید محصولات خود را در نمایشگاه یا مراسمات خاص به اشتراک بگذارید و به فروش برسانید، به یک غرفه نیاز دارید که دارای ویژگی های خاصی  باشد. برای داشتن یک غرفه خاص و منحصر به فرد در میان غرفه های زیادی که در نمایشگاه قرار دارند، باید ایده های خلاقانه ای را به کار ببرید و غرفه خاص و چشم گیری داشته باشید. برای به اشتراک گذاشتن تمامی محصولات، باید غرفه ای با ابعاد مناسب تهیه کنید. فرارنگ، در زمینه غرفه سازی و طراحی دکوراسیون داخلی آن، شما را در این زمینه همراهی میکند و غرفه ای مناسب، بنابر ابعاد مورد نیاز و خدمات فروش شما، برای شما میسازد. قیمت غرفه سازی در فرارنگ، بسیار مناسب بوده و به قیمت روز آهن بستگی دارد. غرفه سازی در فرارنگ، با بهترین متریال و بالاترین کیفیت ممکن انجام میگردد. غرفه سازی در فرارنگ، در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد. برای خریدی مطمئن، میتوانید به فرارنگ اعتماد کنید.

منبع : مانا‌ ژرنال

 

 

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:23

به طور کلی یکی از ویژگی های ژنراتورها تولید صدای زیاد هنگام کار کردن است از آنجایی که دیزل ژنراتور ها تنها مصرف صنعتی ندارند و در خانه ها نیز مورد استفاده قرار میگیرند تولید سر و صدای زیاد گاهی میتواند ناهنجار باشد لذا در مواردی باید صدای دیزل ژنراتور کمترین میزان ممکن را داشته باشد.

واحد اندازه گیری شدت صدا دسی بل میباشد. صداهایی که بین 35 تا 55 دسی بل هستند آسیبی برای انسان ایجاد نمیکنند اما اگر عدد فراتر 75 یا 85 دسی بل برود برای انسان آزار دهنده میشود و این اختلال در مکان های ادارای باعث به وجود آمدن خطا های بسیاری خواهد شد بنابراین برای چنین شرایطی راهکارهایی برای صداگیری یا سایلنت کردن ژنراتورهای دیزلی در نظر گرفته میشود. در این مقاله به بررسی دیزل ژنراتور سایلنت میپردازیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ژنراتورهای دیزلی و گازسوز در سه حالت مورد استفاده قرار میگیرند:

· ژنراتورهای اضطراری

· ژنراتورهای دائم کار

· ژنراتورهای پشتیبان

ژنراتورهای اضطراری

همانطور که از اسمش میتوان حدس زد از این ژنراتور در موقع اضطراری مانند قطع برق مانع از خاموش شدن آسانسور، سیستم ها و دوربین ها ,کارخانجات و کارگاه ها و همچنین سایر مواردی که ممکن است قطعی برق خسارات جانی و مالی به بار آورد استفاده میشود. از این ژنراتور در مجتمع های تجاری و مسکونی، ادارت و... استفاده میشود و به علت مجاورت با محیط مسکونی صدای زیاد باعث آزار و شکایت سایر ساکنین میشود در نتیجه انجام اقدامات لازم برای سایلنت کردن ژنراتورهای اضطراری در بیشتر موارد ضروری است.

ژنراتورهای دائم کار

موارد کاربری ژنراتورهای دائم کار مربوط به کارخانه و نیروگاهای کوچک می باشد و از آنجایی که محل تاسیس نیروگاه ها و کارخانه معمولا در شهرک های صنعتی قرار دارد به دلیل دور بودن از مکان های مسکونی سرو صدای ژنراتورها کمتر از موارد دیگر میتواند اختلال ایجاد کند، در چنین شرایطی اگر صدای زیاد ژنراتور برای کارکنان مناطق مذکور اختلال ایجاد کند در جهت سایلنت کردن یا صداگیری ژنراتور اقدام میکنند.

ژنراتورهای پشتیبان

این ژنراتور‌ها که می‌توانند به صورت پشتیبان یک ژنراتور دیگر عمل کنند و نیاز کمتری به صداگیری نسبت به دو ژنراتور بالا داشته باشند.

عوامل تولید نویز در ژنراتور دیزلی

عوامل متعددی میتواند باعث ایجاد سروصدا در ژنراتوردیزلی شود، شناخت این عوامل در کاهش صدا ژنراتور موثر است.

· نویز مکانیکی

· نویز آلترناتور

· نویز اگزوز

· نویزالقایی

· نویز فن خنک سازی

صداگیری ژنراتور دیزلی یا سایلنت کردن ژنراتور ها

· سایلنت کردن صدای خروجی اگزوز

اگزوز ژنراتور یکی از قطعاتی است که بخش عمده ای از صدای تولیدی موتور یک ژنراتور دیزلی یا گاز سوز را از طریق آن ایجاد میشود. برای صداگیری اگزوز ژنراتور معمولا از وسیله ای به نام سایلنسر استفاده میوشد که در کاهش 20 تا 30 درصدی صدای خروجی نقش موثری دارد.

· استفاده از کانوپی سایلنت جهت سایلنت کردن صدای جانبی موتور

کانوپی سایلنت پوششی است که موتور ژنراتور داخل آن قرار می‌گیرد تا هم موتور ژنراتور را از شرایط محیطی در امان داشته باشد هم صدای موتور ژنراتور را کاهش دهد. علاوه بر اگزوز بخشی از صدای موتور از بدنه و شاسی آن خارج میشود به همین استفاده از کانوپی سایلنت تاثیر زیادی در کاهش صدای موتور دارد. در ساخت دیواره ی کانوپی سایلنت که نام دیگر ان اتاقک صداگیر است از فوم‌های مخصوص صداگیر و نسوز استفاده میشود. طراحی کانوپی ساینت به گونه ایست که شیار های موجود در دیواره اش علاوه بر اینکه از خروج مستقیم صدا جلوگیری میکنند و باعث شکست‌صدا خواهد میشوند، امکتم ورود و خروج هوا را نیز فراهم میکنند. نکته حائز اهمیت دیگر در ارتباط با استفاده ی کانوپی سایلنت؛ در صورت عدم وجود فن خنک کننده رادیاتور داخل کانوپی سایلنت استفاده از یک فن جهت تخلیه هوای کانوپی سایلنت جهت گرم شدن موتور ژنراتور ضروری است.

معیارهایی برای تشخیص یک کانوپی سایلنت استاندارد و کاربردی وجود دارد که بهتر است هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد:

· استفاده از رنگ کوره ای در تمام قسمت های کانوپی

· مقاوم به نفوذ آب و گرد و خاک

· استفاده از عایق صوتی و حراراتی

· داشتن نوار دور درب ها جهت کاهش صدای خروجی و عدم ورود گرد و غبار

· نصب درب های بزرگ و مناسب در دو طرف کانوپی دیزل ژنراتور جهت دسترسی آسان

· صداگیری ژنراتور دیزلی از طریق سایلنت کردن محیط

بعضی مواقع با رعایت کردن دو مورد بالا باز هم صداگیری ژنراتور موفق نبوده و همچنان سر و صدای ان موجب آزار افراد میشود در چنین شرایطی توصیه میشود جهت عایق کردن محیط نگهداری ذیزل ژنراتور اقدام کنید.

در ادامه به برخی از اقدامات موثر در جهت سایلنت کردن محیط میپزدازیم:

· استفاده از کانال های اکوستیک یا صداگیری شده در محل ورود و خروج هوای مکان

· استفاده از لاستیک های لرزه گیر زیر شاسی موتور ژنراتور

· حذف تمام ورودی و خروجی های صدا همانند پنجره ها و درز ها

· جدا کردن قسمت های ثابت موتور ژنراتو از ساختمان توسط لرزه گیر

منبع: فردانیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:37

ژنراتورها یکی از ابزار بسیار کاربردی در تامین برق مصرفی در مواقع اضطراری مانند قطعی برق می باشند. امروز با پیشرفت صنعت تامین دائمی برق به یمی از نیاز های اساسی تبدیل شده است و اهمیت مصرف ژنراتورها در صنایع مختلف، ادرات، شرکت, بیمارستان و حتی در مناطق مسکونی بیش از پیش شده است. با توجه به قیمت بالای این دستگاه و ضرورت استفاده از ان در صنایع مختلف برخی از مجموعه ها به جای خرید ژنراتور نسبت به اجاره آن اقدام میکنند.

اگر شما هم قصد اجاره کردن دیزل ژنراتور دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؛ در این مقاله ما به بررسی شرایط اجاره و نکاتی که پیش از اجاره دیزل ژنراتور لازم است بدانید میپردازیم.

همانطور که پیش تر عنوان شد یکی از دلایلی که بیشتر مجموعه ها تصمیم به اجاره ژنراتور میگیرند تا خرید آن قیمت بالای دیزل ژنراتورو عدم بودجه کافی برای برای خرید ان است به همین جهت شرکت هایی ایجاد شده که به واسطه اجاره دیزل ژنراتور این نیاز اساسی را برای مجموعه ها برطرف میکنند. در سال های اخیر اجاره ژنراتور در شهرهای صنعتی مثل تهران، اصفهان، اهواز... از جانب مجموعه های مختلف مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

اجاره دیزل ژنراتور تهران هم مثل سایر امور قانونی، قوانین مخصوص به خود را دارد در همین راستا شرکت ها پیش از تصمیم گیری پیش نویسی از قرارداد را برای مجموعه های متقاضی ارسال کرده و درصورت رضایت طرفین اقدام به عقد قرار میکنند.

در چنین شرایطی تمامی شرکت ها موظف به آماده سازی یک قرارداد با ذکر شرایط مورد نظر هستند تا درصورت بروز هرگونه مشکلی از سمت یکی از طرفین در طول مدتی که دستگاه در اجاره است برای برطرف کردن اقدام کنند.

مزایای اجاره ژنراتور:

· اجاره ژنراتوربرای پروژه هایی با بودجه محدود بهترین گزینه است چرا که هزینه کمتری نسبت به خرید آن پرداخت میکنند.

· در صورت بروز شرایط اضطراری ژنراتور های اجاره ای در سریع ترین قابل دسترس و برای استفاده آماده خواهند بود.

· در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ژنراتور اجاره ای در طول مصرف تیم متخصصی از طرف شرکت برای بررسی و تعمیر ژنراتور فرستاده میشود.

· در صورتی که ژنراتور انتخابی شما با شرایط محیطی سازگار نبود این امکان برای شما فراهم است تا ژنراتور با نمونه مناسب دیگری تعویض کنید.

· در صورتی که مجموعه ای برای انجام یک پروژه ی کوتاه مدت به ژنراتور احتیاج داشته باشد اجاره ژنراتور نسبت به خرید گرینه مقرون به صرفه تر است.

نکاتی که پیش از اجاره ژنراتور باید بررسی شود

· فاز

ژنراتورهای موجود در بازار برای اتصالات تک فاز و سه فازهستند. پیش از اجاره ژنراتور اتصال مکان مورد نظر را در نظر گرفته و سپس در این باره اقدام کنید.

· توان

توان مصرفی ژنراتور باید مطابق با نوع کاربری باشد، در صورتی که توان مصرفی از نیاز شما کمتر باشد ژنراتور برای شما کاربردی نخواهد بود و اگر بیشتر باشد شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهد. توصیه میشود جهت اندازه گیری توان مورد نظر از یک کارشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید.

· سرو صدا

با درنظر گرفتن این موضوع که محل موردنظر برای استفاده از ژنراتور در مجاورت مناطق مسکونی یا مناطقی که رعایت عدم ایجاد سروصدا درانجا الزامی است، نسبت به انتخاب سایلنت ژنراتور یا ژنراتور معمولی اقدام کنید.

· قابلیت حمل و اندازه

یک ژنراتور با مجموعه ای از چرخ ها ،به کاهش دردسرهای حمل و نقل کمک می کند و نکته مهم دیگر تناسب اندازه ی ژنراتور با محیط کار شماست.

· مصرف سوخت

در نظر بگیرید که مصرف سوخت ژنراتور در ساعت و کیلو ولت آمپر (یا کیلووات) و همچنین بازده سوختی که با توجه به بار فراهم می کند چقدر است همچنین دسترسی شما برای تهیه سوخت نیز از مسائل حائز اهمیت میباشد.

قیمت اجاره دیزل ژنراتور:

قیمت دیزل ژنراتور تحت تاثیرعوامل متعددی اندازه گیری میشود همچنین تصمیمات شرکت اجاره دهنده نیز در تعیین قیمت نهایی ژنراتور بسیار موثر است.

تعدادی از مواردی در تعیین قیمت اجاره ژنراتور موثر میباشد به شرح زیر است.

· مدت زمان اجاره ژنراتور

· کانوپی یا سایلنت بودن ژنراتور

· مکان نصب ژنراتور

· توان یا قدرت ژنراتور

· نیاز به شاسی سیار

· مجهز بودن به تابلو برای تامین برق اضطراری

انتخاب شرکت های معتبر در زمینه اجاره دیزل ژنراتور از موارد مهمی است که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد. امروزه به دلایلی از جمله تحریم ها ژنراتورها تبدیل به یکی از اقلام گران قیمت شده که تهیه آن برای بسیاری از مجموعه ها مقرون یه صرفه. برای اجاره دیزل ژنراتور در تهران و سایر شهر های ایران شرکت هایی معتبری تاسیس شده که علاوه اجاره دیزل ژنراتور خدماتی ارائه میدهند که مجموعه ها را از خرید ژنراتور بی نیاز میکنند. درهنگام انتخاب شرکت دقت به مواردی از جمله رضایت مشتریان قبلی، خدماتی قابل ارائه، قیمت .... ضروری است.

منبع: خبرفوری

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:22

امروزه استفاده از دیزل ژنراتور در صنعت تبدیل به امری ضروری شده است، همچنین به دلیل عواملی که موجب کاهش تولید و تامین برق در برخی از نواحی شده است دیزل ژنراتور تبدیل به یکی از ابزار پرطرفدار برای مصرف خانگی نیز شده است.

شناختن ایرادهای رایج دستگاه دیزل ژنراتور و روش های تعمیر آن می تواند به شما کمک کند تا ماندگاری و کارایی بهتری از دستگاه خود به دست آورید. در این مقاله به بررسی علائم نشان دهنده خرابی در دیزل ژنراتور و همچنین ایراد های رایج در این سیستم میپردازیم. معمولا درعیب یابی دیزل ژنراتور مواردی است که است بیشترین آمار خرابی را به خود اختصاص میدهند زیرا که خرابی های رایج در دیزل ژنراتور در این حالات خرابی (مانند خرابی باتری، نبود سوخت) بیشتراز موارد دیگر اتفاق می‌افتد. برای پیشگیری از بروز این خرابی اجاره ژنراتور، نیز بکارگیری نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه بسیار موثر بوده وعملا بدون برنامه نگهداشت پیشگیرانه، جلوگیری ازاین خرابی‌ها ناممکن است.

اگر دیزل ژنراتور دچار خرابی یا شرایط ناایمن شده باشد علائمی از خود نشان خواهد داد که اپراتور حین کار با دستگاه از وجود نقص در آن مطلع میشود. در چنین شرایطی با بررسی به موقع دستگاه و برطرف کردن نقص از بروز ایرادات وسیع تر جلوگیری خواهد شد.

سیستم سوخت رسانی:

یکی از اقدامات ضروری هنگام استفاده از دیزل ژنراتور بازرسی از لاین انتقال سوخت و لاین برگشت وفیلترها است.در صورت بازرسی منظم ازاین نواحی ازعدم شکستگی احتمالی وعدم اصطکاک با هرجسم آن مطمئن شوید. با در نظر گرفتن این نکته که اتصال غیر استاندارد مانع از استارت درست میشود سیستم برق رسانی و عدم سولفاته بودن باطری های نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

موتور:

اکثرمشکلات موتور با یک آلارم مشخص شروع میشود. از بارز ترین نشانه های نقص درموتوردیزل ژنراتورمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

· صدای غیرمتعارف ازموتور (تغییر صدای موتور نسبت به قبل، شنیده شدن صداهای نامتعارف وجدید ازموتور)

· عملکرد اشتباه

· پخش بیش ازحد دود

· لرزش

· کم شدن توان موتور

· افزایش مصرف سوخت

· کاهش میزان روغن درون کارتر

اقداماتی که از بروز ایراد های جدی در موتور پیشگیری میکند:

· بررسی منظم سطح روغن هنگامی که موتور خاموش است

· بررسی روزانه سطح و دمای آب رادیاتور

· بررسی روزانه وضعیت روغن و فشار رادیاتور

· استفاده از روغنی که دارای استاندارد‌های کمپانی است (دارای ویسکوزیته مناسب )

· تعویض روغن‌ها و فیلتر‌ها را طبق دستور کمپانی

اگزوز:

مواردی چون لوله اگزوز محیط مجاور خودش را بیش از اندازه گرم کند و همچنین مشاهده نشتی محل اتصالات،؛جوش، واشر‌ها و محل‌هایی که به هم متصل شده اند نشان دهنده ی وجود نقص در اگزوز است که توصیه میشود سریعا توسط متخصصین در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرند.

عوامل بروز نقص در دیزل ژنراتور:

عوامل متعددی باعث خرابی در دستگاه دیزل ژنراتور میشود توصیه میشود برای جلوگیری از بروز نقص در دستگاه، عمکرد قطعات دستگاه مرتبا چک شود و در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر از با کمک کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه جهت برطرف کردن ایرادات آن اقدام کنید.

در این قسمت به سه عامل احتمالی بروز نقص در دیزل ژنراتوراشاره میکنیم:

· استفاده نادرست

بهتر است پیش از استفاده از دیزل ژنراتور طرز صحیح استفاده از ان توسط کارشناسان آموزش داده شود و یا از کتاب راهنمای موجود در این زمینه کمک بگیرید. به عنوان مثال در صورت عدم آگاهی اپراتور اگر دستگاه اغلب با سرعت کم کار کند، بار افزایش می‌یابد، فشار روغن بسیار کم می‌شود و به همین ترتیب سایش و پارگی قطعات را تسریع می‌کند.

· عدم نگهداری صحیح از دستگاه

توصیه میشود تعمیر و سرویس دیزل ژنراتور توسط متخصصین این کار صورت بگیرد چراکه تعمیر و نگهداری نامناسب آن بدون توجه به الزامات فنی از پیش تعیین شده برای استفاده صحیح از موتور دیزلی منجر به خراب شدن ژنراتور می‌شود.

· تعمیرات نامناسب

در فرایند تعمیر و یا تعویض قطعات دیزل ژنراتور اگر پردازش به درستی انجام نشود مواردی از قبیل عدم تطابق نامناسب قطعات،عدم صاف و تمیز بودن سطح و تمیز نشدن در حین مونتاژ الزامات فنی برآورده نمی‌شود ، که این مسائل موجب اختلال در عملکرد دستگاه شده و نیاز به عیب یابی دیزل ژنراتور تسریع می‌شود.

هنگام بررسی دستگاه ژنراتور جهت عیب یابی در صورت تردید در مورد عملکرد یک قطعه، یکی از راهکار های کاربردی جایگزینی قطعات یدکی با قطعات جدید و در ادامه عملکرد مقایسه عملکرد دستگاه با حالت قبلی است. همچنین از روش پارتیشن بندی نیز می توان استفاده کرد. درصورت بروز خرابی در دیستگاه دیزل ژنراتور، توصیه می‌شود جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی‌های مربوط به برند ژنراتور تماس بگیرید و از افراد متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید.

منبع: افکارنیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:02

ژنراتورها ابزار کاربردی هستند که به عنوان پشتیبان در تامین برق مصرفی به صورت اضطراری مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل نگهداری و سرویس منظم توسط یک تیم حرفه ای امری بسیار ضروری برای جلوگیری از بروز نقص و خرابی در ژنراتورها میباشد. سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور جهت کاهش هزینه های اضافی ، تعمیرات، کار کردن به صورت سالم و بهینه همواره لازم است همچنین سرویس منظم ژنراتورموجب حفظ کارایی و طولانی تر شدن عمر دستگاه میشود. کمک گرفتن از متخصصین حرفه ای جهت سرویس ژنراتور نیز بسیار حائز اهمیت میباشد.

در این مقاله به اهمیت نگهداری و سرویس ژنراتورها و نکات مهم در این زمینه میپردازیم.

مزایای سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور

· افزایش طول عمر دیزل ژنراتور و کاهش هزینه ها در اثر پیشگیری از خسارات

· چک شدن تمامی سرویس ها و خدمات دیزل ژنراتور ها به طور مرتب موجب آگاهی از ایرادات به وجود آمده میشود

· مقرون به صرفه بودن خدمات سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور نسبت به خرید قطعات یا تعمیرات احتمالی

· سرويس و نگهدارى سیستم روغنکاری دیزل ژنراتور

موتور ژنراتور یکی از قطعاتی که نیاز است مرتبا مورد بررسی قرار گیرد و در صورت بروز هر گونه ایراد سریعا در جهت برطرف کردن آن اقدام شود. اگر سطح روغن کمتر از حد مناسب باشد دمای آن بالا رفته و موتور جوش می آورد بنابراین نیاز است در فواصل زمانی مرتب زمانی که موتور خاموش است روغن موتور ان را چک کرده و در صورت پایین بودن سطح آن ، روغنی با همان کیفیت و نام تجاری ، اضافه کنیم تا سطح روغن تا حد امکان نزدیک به علامت full روی گیج روغن بیاید.

چکاپ سيستم روغن كارى دیزل ژنراتور:

پس از 150 الى 200 ساعت اوليه كاركرد ديزل ژنراتور، روغن موتور و فيلتر روغن موتور را همزمان با هم عوض كنيد نکته ی بسیار مهم در این زمینه دقت به کاربری دیزل ژنراتوراست، در صورتى كه ديزل ژنراتور براى مصارف اضطرارى استفاده مى گردد، فاصله زمانى تعويض روغن نبايد از 12 ماه بيشتر شود؛ هر زمان كه روغن موتور عوض مى شود، فيلتر روغن موتور را نيز عوض كنيد و برای این اینکار تنها از روغن و روانكارهاى توصيه شده توسط شركت سازنده استفاده نماييد.

· دستورالعمل سرويس و نگهدارى سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور

برای این کار نیاز است سطح خنک کننده را در زمان های خاموش شدن در فاصله زمانی مشخص مورد بررسی قرار بگیرد پس از خنک شدن موتور درب رادیاتور را بردارید و در صورت لزوم آب رادیاتور را اضافه کنید تا سطح آن به حدود 1/5 سانتیمتر پایین تر از بالای رادیاتور برسد. موتورهای دیزلی سنگین نیاز به یک مخلوط آب سرد، ضد یخ و مواد افزودنی خنک کننده دارند.

نکته مهم دیگر هنگام تعويض مايع خنك كننده موتور ديزل ژنراتو، از همان مایع خنک ای كه قبلاً توسط سازنده موتور پر شده است استفاده كنيد چراکه تركيب انواع مختلف مايع خنك كننده باعث صدمه زدن به موتورمى شود.

ضد يخ و آب خالص را قبلاً در ظرف پلاستيكى جداگانه اى كاملاٌ با يكديگر مخلوط و سپس رادياتور ديزل ژنراتور را با آن پر كنيد: تركيب 40 % ضد يخ و 60 % آب خالص، موتور را تا 25 درجه سانتيگراد از خطر يخ زدگى محافظت مى نمايد. تركيب بيش از 50 % ضد يخ با آب، موجب كاهش تأثير خنك سازى و بالا رفتن دماى موتور ديزل ژنراتورمى گردد. جهت استفاده از ضد یخ لازم است که بدانید ضد يخ علاوه بر ايجاد مقاومت در مقابل يخ زدگى، خورندگى و تشكيل رسوب در سيستم خنك كننده، عامل بسيار مهمى در بالا بردن نقطه جوش مايع خنك كننده نيز مى باشد. بدين جهت هرگز در فصول گرم سال، مخلوط ضد يخ را از سيستم خنك كننده موتور ديزل ژنراتور تخليه ننماييد.

· سرويس و نگهدارى سیستم سوخت دیزل ژنراتور

به این دلیل که دیزل در طول سال در معرض آلودگی و خوردگی قرار میگیرد توصیه می شود که ژنراتور معمولی به طور منظم از سوخت های ذخیره شده قبل از اینکه غیرقابل استفاده شوند استفاده شود.

تخلیه فیلترهای سوخت و فیلترهای آبگیر گازوئیل در فواصل مشخص شده به دلیل بخار آب که در مخزن سوخت جمع می شود الزامی است همچنین هواگیری دیزل ژنراتور باید در دستور کار قرار بگبرد. تست های منظم سوخت ممکن است در صورت استفاده نکردن از سوخت، در سه تا شش ماه انجام گیرد و در صورت نیاز جایگزین شود.

همانطور که در قسمت های بالا به آن اشاره شد سرویس دیزل ژنراتور امری بسیار حیاتی در حفط کیفیت عملکرد و طول عمر دستگاه است ضرور ی ای است که این عملیات به دست متخصصین حاذق در این امر صورت بگیرد؛ در ادامه به معرفی سایر مواردی که در سرویس ژنراتور صورت میگیرد میپردازیم:

· آزمایش باتری دیزل ژنراتور

· راه اندازی موتور دیزلی یا گازسوز

· بازرسی سیستم اگزاست ژنراتور

· تعمیر و نگهداری سيستم سوخت دیزل ژنراتور

· سرویس و نگهداری توربوشارژر دیزل ژنراتور

· نگهداری موتور دیزل ژنراتور

· سرویس سيستم الكتريكى دیزل ژنراتور

چکاپ‌های ماهیانه از دستگاه

جهت حفظ کیفیت عملکرد دستگاه و جلوگیر از به وجود آمدن ایراد های احتمالی و همانطور آگاهی از ایرادات موجود در قطعات لازم است دیزل ژنراتور به صورت منظم و ماهیانه مورد بررسی قرار بگیرد، در بررسی ماهیانه توصیه میشود به شرح زیر عمل کنید:

· چک کردن استحکام اتصالات الکتریکی و کابل‌ها

· بررسی فیلترهای هوا و روغن

· بررسی لرزه گیرها

· گریس کاری و روغن کاری بخش‌های نیازمند به روانکاری

· بررسی مقاومت سیم پیچ استاتور

منبع: شمانیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 13:23

غرفه نمایشگاهی سازه‌ای است که  در نمایشگاه‌های مختلف به اشکال و طرح های متفاوت به چشم می‌خورد و طبیعی است  شرکت های معتبر تجاری و اقتصادی تمامی تلاش خود را برای بهتر کردن دیزاین و عملکرد این غرفه انجام می‌دهند و در این راه اخذ مجوز و بخصوص قیمت تمام شده آن برای دوام و قوام غرفه در طول برگزاری نمایشگاه نقش کلیدی دارد.

 

این بنگاه ها سعی دارند برای رسیدن به این هدف از بهترین ایده‌ طراحی غرفه نمایشگاهی برای ساخت غرفه‌ خود استفاده نمایند تا بهترین و بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود بگذارند و به همین دلیل است که از بهترین طرح پیشنهادی برای ساخت غرفه‌ خود استفاده می‌کنند.

 

با این حال، این سازه‌ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند و مواردی همچون قیمت غرفه تبلیغاتی و ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان از اهمیت بالایی در این زمینه برخوردار هستند و شما می‌توانید با خرید غرفه نمایشگاهی اهداف تجاری خود را در مسیری مشخص دنبال نمایید که اولین گام در این مسیر کسب مجوز غرفه سازی است.

 

نکته مهم در گرفتن مجوز غرفه‌ سازی توسط یک بنگاه اقتصادی این است که باید مشخص شود غرفه خودساز مورد نظر است یا غرفه پیش ‌ساخته و قدم اول در این مسیر نیز این خواهد بود که اولا پیمانکاری که این بنگاه جهت غرفه‌ سازی انتخاب می‌کند، باید جزو لیست شرکت سهامی نمایشگاه‌ها باشد و این پیمانکار باید یک معرفی‌نامه کتبی از بنگاهی که با آن قرارداد بسته است را ارائه کند. علاوه بر این موارد، باید نام شرکتی که پیمانکاری انجام می‌دهد به اضافه مهندسی که مسئول این کار است به همراه آدرس و شماره تلفن درج شود.

 

 نقشه‌هایی که قرار است طبق آنها این غرفه به مرحله اجرا برسد، باید با ذکر نام بنگاه، نام پیمانکاری که طراحی و اجرای غرفه را انجام می‌دهد و همچنین تاریخی که طراحی‌ها انجام شده‌اند را در سایت انجمن غرفه سازی بارگذاری شود.

 

 یکی از مهم‌ ترین مراحل در گرفتن مجوز غرفه‌ سازی، سپردن ضمانت نامه است، چرا که ممکن است خیلی از غرفه ‌داران در برپایی غرفه خویش تخلف ‌کنند مثلا غرفه خود را دیر آماده می‌کنند و باعث به هم ریختگی نمایشگاه می‌شوند و یا به نمایشگاه خسارت وارد می‌کنند، بنابراین وجود یک ضمانت نامه الزامی است.

 

مبلغ این ضمانت نامه به متراژ غرفه بستگی دارد. لازم به ذکر است که این ضمانت نامه به صورت امانت نزد بخش فنی ستاد نمایشگاه محفوظ خواهد ماند و در صورتی که خسارات احتمالی برآورد نشد، مبلغ ضمانت نامه عینا به بنگاه بازگردانده خواهد شد. اگر هم از جانب این غرفه خسارتی به نمایشگاه وارد شده بود، پس از بررسی‌های لازم، این خسارات صورت‌جلسه شده و مابقی پول به بنگاه بازگردانده خواهد شد.

 

فرم‌هایی جهت تعهد غرفه‌ سازی وجود دارد که شرکت پیمانکار و مهندسی که پیمانکاری را بر عهده دارند باید به آن‌ها متعهد شده و این دستورالعمل‌ها را امضا نمایند.

 

شرکت‌های پیمانکار غرفه‌ سازی باید پروانه نظام مهندسی داشته باشند. مهندس پیمانکار حتما باید یک کپی از پروانه نظام مهندسی خود را ارائه نموده و همچنین فعالیت شرکت غرفه‌ساز نیز باید به تایید برسد. در غیر این صورت قادر به اخذ مجوز غرفه‌ سازی نخواهید بود.

 

ستاد برگزاری نمایشگاه تاریخ‌های مشخصی را برای بررسی کردن طرح‌های ارائه شده  در دست دارد و آن را به ارائه کنندگان نیز اعلام می‌ کند. اگر بنگاه و یا پیمانکاری که قرار است غرفه‌ سازی را انجام دهد در روز و ساعت مقرر مراجعه نکنند، غرفه به صورت یک غرفه پیش‌ساخت از جانب نمایشگاه مجهز خواهد شد و خسارات احتمالی همگی بر عهده بنگاه است.

 

. توجه شود که اگر ابهام، نقصان و یا اشتباهی در مدارک ارائه شده از جانب ارائه کننده وجود داشته باشد، این طرح تایید نشده و مجوز غرفه‌ سازی به بنگاه ارائه کننده تعلق نخواهد گرفت

 

شرکت غرفه‌ ساز باید تعهد نامه‌ای را جهت ارائه به موقع غرفه، ممارست در انجام امور ایمنی، حفظ استانداردهای لازم در ساخت غرفه و دستورالعمل‌های لازم جهت آرایش غرفه ارائه نماید. اگر در این موارد تخلفی صورت بگیرد، شرکت غرفه‌ساز باید پاسخگو باشد، در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

 

برای داشتن مجوز غرفه‌ سازی، نیاز به ثبت‌نام هم است. از آن‌جا که ممکن است غرفه و یا سالنی که غرفه ‌تان را در آن برپا می‌کنید بعد از مدتی کوتاهی به غرفه‌دار دیگری اختصاص یابد، به هنگام ثبت‌نام، زمان مشخص برای برپایی غرفه و جمع کردن آن به اطلاع متقاضی غرفه  خواهد رسید.

 

 بدیهی است که شرکت غرفه ساز بدون داشتن مجوز غرفه‌ سازی اجازه وارد کردن هیچ ابزار و ادواتی به نمایشگاه را نخواهد داشت. بنابراین اگر به عنوان یک شرکت غرفه‌ ساز تمایل به ساخت چند غرفه در یک نمایشگاه را دارید، باید برای هر غرفه مجوزی جداگانه در دست داشته باشید. در غیر این صورت پرداخت خسارت‌های احتمالی به عهده این شرکت خواهد بود.

 

 پس از دریافت مجوز غرفه‌ سازی اجازه هیچ گونه تغییر در طرح پیشنهادی این شرکت وجود ندارد و در صورت انجام تغییر در طرح خود، متخلف محسوب شده و به برگزار کننده نمایشگاه اجازه تخریب و ساخت مجدد غرفه را می‌دهد. هزینه این کار نیز از ضمانت نامه سپرده شرکت برداشت خواهد شد.

 

برگزار کننده نمایشگاه اجازه تغییر در طرح ارائه شده را دارد. در صورت تغییر طرح از جانب برگزار کننده، باید تغییرات لازم لحاظ شود.

 

زمانی که اقدام به ساخت غرفه و یا تخریب آن می‌شود، پیمانکاری که غرفه‌ سازی را انجام داده، به همراه یک کپی از مجوز برپایی غرفه باید در محل حضور داشته باشد.

 

 به هنگام اخذ مجوز، باید به متراژ غرفه خود توجه لازم مبذول شود. اگر متراژ کمتر از ۲۴ متر مربع است باید از غرفه‌های پیش‌ساخت استفاده شود و امکان استفاده از غرفه‌های خودساز نیست. قیمت غرفه سازی و طراحی غرفه چگونه تعیین می ‌شود؟

 

عوامل موثر بر قیمت غرفه سازی نمایشگاه

 

هر یک از شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاه، با توجه به نوع خدمات خود قیمت‌های متفاوتی برای غرفه سازی و طراحی غرفه به مشتریان اعلام می‌کنند. در بسیاری از موارد نیز، شرکت‌ها پکیج‌های مشخص با قیمت ‌های مشخص برای غرفه سازی و طراحی غرفه دارند. با این وجود، قیمت غرفه سازی نمایشگاه معمولا با توجه مواردی از قبیل  متراژ فضای غرفه سازی و طراحی غرفه ، تعداد اتودها و ایده طراحی غرفه نمایشگاهی، جنس ساختار غرفه سازی و طراحی غرفه، نورپردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی و مبلمان و قیمت غرفه سازی نمایشگاه تعیین می شود.

 

بنابراین هزینه غرفه سازی و طراحی غرفه به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی و پکیج‌های متفاوت هر شرکت غرفه سازی، اپلیکیشن خاص طراحی

 شده است.

منبع: شیعه انلاین

 

 

غرفه نمایشگاهی سازه‌ای است که  در نمایشگاه‌های مختلف به اشکال و طرح های متفاوت به چشم می‌خورد و طبیعی است  شرکت های معتبر تجاری و اقتصادی تمامی تلاش خود را برای بهتر کردن دیزاین و عملکرد این غرفه انجام می‌دهند و در این راه اخذ مجوز و بخصوص قیمت تمام شده آن برای دوام و قوام غرفه در طول برگزاری نمایشگاه نقش کلیدی دارد.

 

این بنگاه ها سعی دارند برای رسیدن به این هدف از بهترین ایده‌ طراحی غرفه نمایشگاهی برای ساخت غرفه‌ خود استفاده نمایند تا بهترین و بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود بگذارند و به همین دلیل است که از بهترین طرح پیشنهادی برای ساخت غرفه‌ خود استفاده می‌کنند.

 

با این حال، این سازه‌ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند و مواردی همچون قیمت غرفه تبلیغاتی و ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان از اهمیت بالایی در این زمینه برخوردار هستند و شما می‌توانید با خرید غرفه نمایشگاهی اهداف تجاری خود را در مسیری مشخص دنبال نمایید که اولین گام در این مسیر کسب مجوز غرفه سازی است.

 

نکته مهم در گرفتن مجوز غرفه‌ سازی توسط یک بنگاه اقتصادی این است که باید مشخص شود غرفه خودساز مورد نظر است یا غرفه پیش ‌ساخته و قدم اول در این مسیر نیز این خواهد بود که اولا پیمانکاری که این بنگاه جهت غرفه‌ سازی انتخاب می‌کند، باید جزو لیست شرکت سهامی نمایشگاه‌ها باشد و این پیمانکار باید یک معرفی‌نامه کتبی از بنگاهی که با آن قرارداد بسته است را ارائه کند. علاوه بر این موارد، باید نام شرکتی که پیمانکاری انجام می‌دهد به اضافه مهندسی که مسئول این کار است به همراه آدرس و شماره تلفن درج شود.

 

 نقشه‌هایی که قرار است طبق آنها این غرفه به مرحله اجرا برسد، باید با ذکر نام بنگاه، نام پیمانکاری که طراحی و اجرای غرفه را انجام می‌دهد و همچنین تاریخی که طراحی‌ها انجام شده‌اند را در سایت انجمن غرفه سازی بارگذاری شود.

 

 یکی از مهم‌ ترین مراحل در گرفتن مجوز غرفه‌ سازی، سپردن ضمانت نامه است، چرا که ممکن است خیلی از غرفه ‌داران در برپایی غرفه خویش تخلف ‌کنند مثلا غرفه خود را دیر آماده می‌کنند و باعث به هم ریختگی نمایشگاه می‌شوند و یا به نمایشگاه خسارت وارد می‌کنند، بنابراین وجود یک ضمانت نامه الزامی است.

 

مبلغ این ضمانت نامه به متراژ غرفه بستگی دارد. لازم به ذکر است که این ضمانت نامه به صورت امانت نزد بخش فنی ستاد نمایشگاه محفوظ خواهد ماند و در صورتی که خسارات احتمالی برآورد نشد، مبلغ ضمانت نامه عینا به بنگاه بازگردانده خواهد شد. اگر هم از جانب این غرفه خسارتی به نمایشگاه وارد شده بود، پس از بررسی‌های لازم، این خسارات صورت‌جلسه شده و مابقی پول به بنگاه بازگردانده خواهد شد.

 

فرم‌هایی جهت تعهد غرفه‌ سازی وجود دارد که شرکت پیمانکار و مهندسی که پیمانکاری را بر عهده دارند باید به آن‌ها متعهد شده و این دستورالعمل‌ها را امضا نمایند.

 

شرکت‌های پیمانکار غرفه‌ سازی باید پروانه نظام مهندسی داشته باشند. مهندس پیمانکار حتما باید یک کپی از پروانه نظام مهندسی خود را ارائه نموده و همچنین فعالیت شرکت غرفه‌ساز نیز باید به تایید برسد. در غیر این صورت قادر به اخذ مجوز غرفه‌ سازی نخواهید بود.

 

ستاد برگزاری نمایشگاه تاریخ‌های مشخصی را برای بررسی کردن طرح‌های ارائه شده  در دست دارد و آن را به ارائه کنندگان نیز اعلام می‌ کند. اگر بنگاه و یا پیمانکاری که قرار است غرفه‌ سازی را انجام دهد در روز و ساعت مقرر مراجعه نکنند، غرفه به صورت یک غرفه پیش‌ساخت از جانب نمایشگاه مجهز خواهد شد و خسارات احتمالی همگی بر عهده بنگاه است.

 

. توجه شود که اگر ابهام، نقصان و یا اشتباهی در مدارک ارائه شده از جانب ارائه کننده وجود داشته باشد، این طرح تایید نشده و مجوز غرفه‌ سازی به بنگاه ارائه کننده تعلق نخواهد گرفت

 

شرکت غرفه‌ ساز باید تعهد نامه‌ای را جهت ارائه به موقع غرفه، ممارست در انجام امور ایمنی، حفظ استانداردهای لازم در ساخت غرفه و دستورالعمل‌های لازم جهت آرایش غرفه ارائه نماید. اگر در این موارد تخلفی صورت بگیرد، شرکت غرفه‌ساز باید پاسخگو باشد، در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

 

برای داشتن مجوز غرفه‌ سازی، نیاز به ثبت‌نام هم است. از آن‌جا که ممکن است غرفه و یا سالنی که غرفه ‌تان را در آن برپا می‌کنید بعد از مدتی کوتاهی به غرفه‌دار دیگری اختصاص یابد، به هنگام ثبت‌نام، زمان مشخص برای برپایی غرفه و جمع کردن آن به اطلاع متقاضی غرفه  خواهد رسید.

 

 بدیهی است که شرکت غرفه ساز بدون داشتن مجوز غرفه‌ سازی اجازه وارد کردن هیچ ابزار و ادواتی به نمایشگاه را نخواهد داشت. بنابراین اگر به عنوان یک شرکت غرفه‌ ساز تمایل به ساخت چند غرفه در یک نمایشگاه را دارید، باید برای هر غرفه مجوزی جداگانه در دست داشته باشید. در غیر این صورت پرداخت خسارت‌های احتمالی به عهده این شرکت خواهد بود.

 

 پس از دریافت مجوز غرفه‌ سازی اجازه هیچ گونه تغییر در طرح پیشنهادی این شرکت وجود ندارد و در صورت انجام تغییر در طرح خود، متخلف محسوب شده و به برگزار کننده نمایشگاه اجازه تخریب و ساخت مجدد غرفه را می‌دهد. هزینه این کار نیز از ضمانت نامه سپرده شرکت برداشت خواهد شد.

 

برگزار کننده نمایشگاه اجازه تغییر در طرح ارائه شده را دارد. در صورت تغییر طرح از جانب برگزار کننده، باید تغییرات لازم لحاظ شود.

 

زمانی که اقدام به ساخت غرفه و یا تخریب آن می‌شود، پیمانکاری که غرفه‌ سازی را انجام داده، به همراه یک کپی از مجوز برپایی غرفه باید در محل حضور داشته باشد.

 

 به هنگام اخذ مجوز، باید به متراژ غرفه خود توجه لازم مبذول شود. اگر متراژ کمتر از ۲۴ متر مربع است باید از غرفه‌های پیش‌ساخت استفاده شود و امکان استفاده از غرفه‌های خودساز نیست. قیمت غرفه سازی و طراحی غرفه چگونه تعیین می ‌شود؟

 

عوامل موثر بر قیمت غرفه سازی نمایشگاه

 

هر یک از شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاه، با توجه به نوع خدمات خود قیمت‌های متفاوتی برای غرفه سازی و طراحی غرفه به مشتریان اعلام می‌کنند. در بسیاری از موارد نیز، شرکت‌ها پکیج‌های مشخص با قیمت ‌های مشخص برای غرفه سازی و طراحی غرفه دارند. با این وجود، قیمت غرفه سازی نمایشگاه معمولا با توجه مواردی از قبیل  متراژ فضای غرفه سازی و طراحی غرفه ، تعداد اتودها و ایده طراحی غرفه نمایشگاهی، جنس ساختار غرفه سازی و طراحی غرفه، نورپردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی و مبلمان و قیمت غرفه سازی نمایشگاه تعیین می شود.

 

بنابراین هزینه غرفه سازی و طراحی غرفه به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی و پکیج‌های متفاوت هر شرکت غرفه سازی، اپلیکیشن خاص طراحی شده است.

منبع: شیعه انلاین

 

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 20:56

پارتیشن آلومینیومی، انواع و کاربرد آنها

پارتیشن ها بر حسب کاربردی که دارند از متریال های متفاوتی ساخته می شوند. یکی از انواع متریال به کار برده شده در ساخت پارتیشن های اداری آلومینیوم است.  در پارتیشن آلومینیومی، آلومینیوم را با شیشه و یا چوب به صورت ترکیبی می سازند.  یکی از پرطرفدارترین مدل پارتیشن های آلومینیومی دارای قالب و بدنه آلومینیوم است و برای تکمیل کردن آن از شیشه استفاده می شود. در پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه از شیشه های مختلفی از جمله سکوریت، دکورال و یا ساده به کار برده می شود.

پارتیشن نوین یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان انواع پارتیشن آلومینیومی در ایران است. برای مشاهده و خرید پارتیشن های آلومینیومی اداری از پارتیشن نوین می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید. به دلیل توجه بسیاری از افراد به انواع پارتیشن آلومینیومی در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع و کاربرد های پارتیشن های آلومینیومی بپردازیم.

 

 

انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی را بر حسب تعداد جداره ای که دارند به دو دسته تقسیم می کنند. پارتیشن تک جداره آلومینیومی و پارتیشن دو جداره آلومینیومی.

  1. پارتیشن تک جداره آلومینیومی: پارتیشن های آلومینیومی تک جداره عموما دارای ضخامتی 6 میلی متری می باشند. در این نوع پارتیشن آلومینیومی از پرکننده هایی مانند ام دی اف و شیشه استفاده می شود و پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و ام دی اف و پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه به وجود می آید. پارتیشن های آلومینیومی تک جداره دارای قیمتی ارزان تر از سایر پارتیشن ها می باشند. پارتیشن آلومینیوم و شیشه تک جداره محصولات محکمی بوده و به راحتی نصب و اجرا می شوند. اگر قصد دارید که برای بهینه سازی فضای کاری خود از پارتیشن آلومینیوم و شیشه استفاده کنید برای سفارش ساخت محصول می توانید به وب سایت پارتیشن نوین مراجعه کنید.
  2. پارتیشن دو جداره آلومینیومی: در ساخت پارتیشن آلومینیوم و شیشه دو جداره از نوار هایی برای پر کردن بین شیشه های پارتیشن و سازه آلومینیومی استفاده می شود. پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه دو جداره عایق مناسبی برای صدا و حرارت می باشد و مانع از ورود سرما و سر و صدا به درون فضای پارتیشن می شود. پارتیشن آلومینیومی دو جداره از نظر ساختاری دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. ارتفاع پارتیشن آلومینیومی  طبق نیاز کارفرما و قبل از ساخت باید به طور کامل اندازه گیری شود. از پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه معمولا در فضاهای با سر و صدای زیاد و شلوغ استفاده می شود. پارتیشن نوین یکی از برترین و معتبرترین طراح و تولیدکنندگان پارتیشن های آلومینیومی به شمار می رود.

 

 

مشخصات و ویژگی های پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دو نوع است : نوع پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه و پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و ام دی اف. از ام دی اف و شیشه برای ایجاد زیبایی ظاهری و جذابیت بیشتر پارتیشن استفاده می شود. از جمله مزیت های پارتیش آلومینیومی می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • این نوع پارتیشن ها نصب و اجرای آسانی دارند.
  • پارتیشن های آلومینیومی دارای تنوع بسیار در رنگ و طرح هستند.
  • زمانی که پارتیشن دچار آسیب شود به راحتی می توان آن را تعویض نمود.
  • پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه عایقی بسیار مناسب برای صدا و حرارت می باشد.
  • از مهم ترین مشخصه این محصولات قیمت ارزان و مقرون به صرفه آنها است.
  • پارتیشن آلومینیومی دارای مقاومت نسبتا بالایی بوده و به راحتی دچار تغییر شکل نمی شود.
  • جابجایی پارتیشن آلومینومی راحت تر از جابجایی دیگر پارتیشن ها است.

پارتیشن های آلومینیومی علاوه بر مزیت هایی که دارند دارای معایبی نیز می باشند که یکی از آن ها این است که ممکن است در دراز مدت به دلیل استفاده مکرر و ایجاد سر و صدا به تعمیر و سرویس کردن نیاز داشته باشند. از دیگر معایب این پارتیشن ها این است که انواع پارتیشن آلومینیومی از جمله پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه به وسیله پیچ و مهره به زمین متصل بوده و قابلیت جابجایی ندارد.

 

پارتیشن خانگی و پارتیشن اداری از مهم ترین پارتیشن ها به شمار می روند. امروزه پارتیشن آلومینیومی با توجه به مزایایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. قیمت پارتیشن آلومینیومی به عوامل متعددی همچون ابعاد، طرح، رنگ و جنس شیشه و یا ام دی اف به کار برده شده، دو جداره و تک جداره بودن، یراق آلات به کار برده شده در پارتیشن و برخی عوامل دیگر بستگی دارد. امروزه با توجه به تقاضای بسیار برای ساخت پارتیشن آلومینیومی به ویژه پارتیشن ترکیبی آلومینیوم و شیشه، شرکت های بسیاری اقدام به طراحی و ساخت این نوع پارتیشن ها کرده اند که یکی از بزرگترین و معتبرترین آن ها شرکت پارتیشن نوین می باشد. شرکت پارتیشن نوین با داشتن گروهی از طراحان و متخصصان طراحی دکوراسیون اداری و خانگی توانسته است این نوع پارتیشن ها را در بهترین طرح ها و رنگ ها تولید و به اجرا در بیاورد. برای مشاهده نمونه کارها و سفارش ساخت انواع پارتیشن آلومینیومی از شرکت پارتیشن نوین می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید.

منبع: اطلاع نیوز

 

 

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 6:13

پارتیشن نوین، ارائه دهنده خدمات پارتیشن اداری

امروزه در مکان هایی مانند ادارات، ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی به دلیل کمبود فضا می توان با استفاده از پارتیشن بندی به تفکیک یک فضا به چندین فضای کاربردی پرداخت. پارتیشن نوین یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پارتیشن اداری در سراسر ایران است که با داشتن تیمی متخصص و ماهر در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن از جمله پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی فعالیت می کند. برای مشاهده نمونه کارها و سایر خدمات ارائه شونده توسط پارتیشن نوین می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید. در این مقاله سعی می کنیم که به معرفی شرکت پارتیشن نوین و انواع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی بپردازیم.

پارتیشن بندی

پارتیشن ها از نظر کاربرد و طرح به دو دسته پارتیشن اداری و پارتیشن خانگی تقسیم می شوند. به منظور فضاسازی بهتر در دفاتر کاری و جدا کردن قسمت های مختلف در فضاهای کاری راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از پارتیشن اداری است.

 پارتیشن اداری:  در طراحی پارتیشن های اداری بر اساس ضرورت و کاربرد آن ها می توان از پارتیشن ام دی اف و یا پارتیشن ترکیبی استفاده کرد. مدل انتخاب شده برای پارتیشن اداری تاثیر بسزایی در دکوراسیون شرکت و یا اداره دارد.

پارتیشن خانگی: برخی اوقات فضای خانه و یا آپارتمان به اندازه ای کوچک است که جداسازی محیط خانه و ایجاد فضاهای مجزا عملا امکان پذیر نیست، به همین منظور از پارتیشن ام دی اف و یا پارتیشن ترکیبی به منظور جداسازی قسمت های مختلف خانه استفاده می کنند. پارتیشن نوین با داشتن تیمی مجرب و کاردان در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری و خانگی در سراسر کشور فعالیت می کند.

مزایای استفاده از پارتیشن بندی

از مزیت های استفاده از پارتیشن بندی در فضاهای کاری و خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل سر و صدای محیط
  • ایجاد حریم خصوصی
  • استفاده از فضاهای بلا استفاده
  • نظم بخشیدن به فضا و ایجاد فضاهای بیشتری به منظور کار تیمی

انواع پارتیشن از نظر قابلیت جا به جایی

انواع پارتیشن های تولید شده توسط شرکت پارتیشن نوین از نظر قابلیت جابجایی به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن های متحرک: این پارتیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت جابجایی دارند. انواع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی را می توان به صورت متحرک طراحی و تولید کرد.

پارتیشن های ثابت: پارتیشن های ثابت دارای قابلیت جابجایی نبوده و با پیچ و مهره  به زمین متصل شده اند. اکثر پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن ترکیبی را به صورت ثابت تولید می کنند. پارتیشن های ثابت گاها به اندازه ی سقف بلند و گاهی کوتاه تر از آن هستند.

انواع پارتیشن از نظر جنس و متریال به کار برده شده

پارتیشن ها از نظر جنس و مواد سازنده به چندین دسته متفاوت تقسیم می شوند. از جمله این متریال ها می توان به شیشه، آلومینیوم، ام دی اف، پی وی و گاهی ترکیب دو یا سه نوع از این متریال اشاره کرد. در ادامه به توضیحی مختصر درباره دو نوع پرکاربرد آن پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی می پردازیم.

 

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف بیشتر در اداره ها به کار برده می شوند. پارتیشن ام دی اف در رنگ ها و با روکش های متنوعی در بازار موجود است و به نوعی از ارزان ترین نوع پارتیشن های اداری به شمار می رود. این نوع پارتیشن ها سبک بوده و حمل و نقل آن ها راحت تر است.

پارتیشن ترکیبی

پارتیشن ترکیبی همان گونه که از نامش پیداست از ترکیب دو نوع پارتیشن ساخته می شود، به عنوان مثال ترکیبی از پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای می باشد.

پارتیشن نوین یکی از معتبرترین ارائه دهندگان انواع پارتیشن اداری است که با طراحی و تولید انواع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

قیمت انواع پارتیشن

قیمت پارتیشن با توجه به عواملی همچون جنس چوب، ضخامت چوب، کیفیت و جنس، تزئینات کار شده و همچنین جزئیات نصب و ... بستگی دارد. پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن ترکیبی متحرک نسبت به پارتیشن های ثابت از قیمت کمتری برخوردارند. لازم به ذکر است پارتیشن های تولیدی توسط شرکت پارتیشن نوین دارای کیفیت و جنس درجه یک و قیمت هایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

مجموعه پارتیشن نوین یکی از طراحان و تولید کنندگان پویا و مبتکر در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری به صورت دو جداره و تک جداره در ایران است که با طراحی و اجرای انواع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی توانسته است قدم بزرگی در به روز رسانی فضاهای کاری و اداری بردارد. برای مشاهده کاتالوگ محصولات تولید شده توسط شرکت پارتیشن نوین می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir مراجعه کنید.

منبع: بهارنیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 4:44

ویژگی های پارتیشن شیشه ای هوشمند

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین انواع پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای هوشمند است. دارای انواع مختلفی همچون پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن ترکیبی شیشه و استیل، پارتیشن بلوک شیشه ای و پارتیشن تمام شیشه طراحی و اجرا می شود. پارتیشن شیشه ای هوشمند یکی از پارتیشن های اداری می باشد که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای هوشمند به تازگی وارد کشور ما شده است، به همین خاطر افراد کمی اطلاعات کاملی درباره آن ها دارند، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی ویژگی های پارتیشن شیشه ای هوشمند بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتییشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت گلس از نسل جدید و پیشرفته پارتیشن شیشه ای به شمار می رود. قابلیت هوشمند بودن یکی از ویژگی های مختص این نوع پارتیشن ها می باشد. در تولید پارتیشن شیشه ای هوشمند از مقداری کریستال مایع به منظور تنظیم رنگ و تغییر آن به شکل مات به کار برده شده است. با عبور جریان الکتریسیته از درون کریستال مایع، این مایع به رنگ مات در آمده و در نتیجه موجب مات شدن رنگ شیشه ی پارتیشن شیشه ای هوشمند می شود. شیشه مات شونده استفاده شده در پارتیشن شیشه ای هوشمند معمولا به سه دسته تقسیم می شود، شیشه هوشمند معمولی، فیلم هوشمند لمینت شده، فیلم هوشمند چسبنده. شرکت پارتیشن نوین یکی از به روزترین و پیشرفته ترین شرکت های طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای و پارتیشن شیشه ای هوشمند در سراسر ایران می باشد که با داشتن گروهی از متخصصان و طراحان حرفه ای به تولید و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای ساده و پارتیشن شیشه ای هوشمند اقدام کرده است. برای مشاهده و سفارش انواع پارتیشن شیشه ای می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید.

ویژگی پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتین شیشه ای هوشمند مانند سایر پارتیشن های شیشه ای این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا هر دو طرف پارتیشن را مشاهده کنند. پارتیشن های شیشه ای در ابعاد و رنگ و طرح های گوناگونی عرضه می شوند. یکی دیگر از ویژگی های پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای هوشمند این است که عایق خوبی برای صدا و حرارت هستند. پارتیشن شیشه ای به راحتی نصب و اجرا می شوند و به راحتی با سایر وسایل دکوراسیون شما ست می شود.

انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند دارای دو نوع تک جداره و دو جداره است. در ساخت پارتیشن شیشه ای هوشمند تک جداره، یک جدار شیشه هوشمند به کار رفته است. در استفاده از این نوع پارتیشن شیشه ای هدر رفت انرژی بسیاری دیده می شود از این رو کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت پارتیشن شیشه ای هوشمند دو جداره از دو جدار شیشه هوشمند به کار برده شده است. این نوع پارتیشن شیشه ای موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می شود، از این رو طرفداران بیشتری دارد. قیمت انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند دو جداره به نسبت بالاتر از پارتیشن شیشه ای ساده و تک جداره می باشد. 

مزایای پارتیشن شیشه ای هوشمند

استفاده از پارتیشن شیشه ای هوشمند مزیت هایی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن های شیشه ای میزان نور عبوری را کنترل و تنظیم می کنند.
  • این پارتیشن ها در مواقع نیاز حریم شخصی را برای کاربران ایجاد می کنند.
  • برای محیط های اداری، دولتی، آموزشی،تجاری، بهداشتی و ... مناسب می باشند.
  • دارای قابلیت نگهداری و نظافت راحت و آسانی می باشند.
  • دارای قابلیت تعویض می باشند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای این است که از خاصیت یو وی برخوردار است و اشعه های پر خطر را از خود عبور نمی دهد.

می توان گفت که یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین مزایای پارتیشن شیشه ای هوشمند قابلیت تنظیم نوع شیشه از نظر مات و شفاف بودن است. شما می توانید در صورت نیاز به راحتی شیشه ها را مات و یا شفاف کنید. پارتیشن شیشه ای هوشمند تمام ویژگی ها و مزایای پارتیشن شیشه ای را دارد با این تفاوت که می توان آن ها را از راه دور کنترل کرد.

با انتخاب پارتیشن شیشه ای هوشمند در طراحی دکوراسیون اداری خود می توانید محیطی مدرن و آرام ایجاد کرده و از هزینه های اضافی در مصرف انرژی جلوگیری کنید. پارتیشن های شیشه ای هوشمند به دلیل جدید، به روز و کاربردی بودن مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. شرکت پارتیشن نوین یکی از معتبرترین و مشهورترین شرکت های طراحی و تولید انواع پارتیشن های اداری به ویژه پارتیشن شیشه ای و پارتیشن شیشه ای هوشمند در سراسر ایران است. برای مشاهده و سفارش انواع پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای هوشمند می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید.

منبع: جاب اکسپرت

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 4:33

عوامل موثر در پارتیشن بندی اداری

با استفاده از پارتیشن بندی اداری می توانید فضای کاری اداره و یا شرکت خود را به بخش های مجزایی تبدیل کنید. پارتیشن اداری علاوه بر نقش بسیار زیادی که در طراحی دکوراسیون اداری دارد، دارای نقش بسزایی در تمرکز و بازدهی کارکنان نیز دارد. پارتیشن اداری دارای مدل های مختلفی است که می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. با توجه به نیاز و هدف استفاده از پارتیشن اداری، ممکن است که پارتیشن اداری به شکل موقتی و یا دائمی به کار برده شود.  پارتیشن نوین یکی از معتبرترین شرکت های طراحی و اجرای انواع دکوراسیون های اداری در ایران می باشد. برای سفارش و خرید انواع پارتیشن اداری خود از شرکت پارتیشن نوین می توانید به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir   مراجعه کنید. عوامل زیادی در پارتیشن بندی اداری موثر هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در پارتیشن بندی اداری

 از آن جایی که پارتیشن ها از بخش های تعیین کننده و مهم در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند، قبل از این که در مورد نوع دکوراسیون اداری تصمیم بگیرید باید بدانید که عوامل بسیاری در دکوراسیون اداری تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به فضای مورد استفاده، نور محیط، صدا و ... اشاره کرد. هر کدام از این عوامل می تواند بر انتخاب شما برای سفارش پارتیشن اداری تاثیرگذار باشد. در بسیاری موارد اداراتی و یا فضاهایی که دارای نور کافی هستند به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی تمایل به استفاده از نور طبیعی دارند، به همین خاطر در این گونه مکان ها بیشتر از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. گروه پارتیشن نوین با داشتن تجربیات گسترده ای در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، نصب و پیاده سازی انواع پارتیشن در محیط های کاری می تواند در انتخاب و ساخت پارتیشن مورد نیاز به شما کمک کند.

یکی از عواملی که در هنگام انتخاب پارتیشن اداری باید در نظر گرفته شود صدا می باشد، در برخی ادارات و دفاتر به دلیل وجود سرو صدا و رفت و آمدها بسیار، به منظور جلوگیری از حواس پرتی کارکنان استفاده از پارتیشن اداری عایق صدا ضروری است. در این گونه ادارات و دفاتر به منظور بالا بردن حریم شخصی و آرامش در هنگام کار و در نتیجه بالا بردن راندمان کار، پارتیشن اداری که انتخاب می شود باید در برابر صدا و صوت عایق باشد. پارتیشن های شیشه ای دو جداره بلند می توانند عایق های صوتی خوبی باشند. در صورت تمایل به حفظ گرما در فصل زمستان نیز پارتیشن های دو جداره ی بلند انتخاب مناسبی هستند، زیرا علاوه بر عایق صدا بودن عایق حرارت نیز می باشند.

از دیگر عوامل موثر در طراحی دکوراسیون اداری نور محیط است. اگر قصد دارید که نور فضای کاری خود را به حداکثر برسانید پارتیشن های شیشه ای گزینه مناسبی هستند. وجود نور مناسب در طراحی دکوراسیون اداری تاثیر بسزایی دارد. اگر در دکوراسیون اداری شما علاوه بر نور، حفظ حریم شخصی نیز از اولویت های شماست می توانید از پارتیشن های شیشه ای مات استفده کنید، از این طریق علاوه بر فراهم کردن نور، حریم شخصی افراد نیز حفظ می شود.

 قیمت یکی دیگر از عوامل موثر در طراحی دکوراسیون اداری و پارتیشن بندی اداری به شمار می رود. قیمت پارتیشن های اداری به نوع، جنس و ابعاد حدودی آن ها، مدل، طراحی و نحوه پیاده سازی بستگی دارد.

به طور کلی نوع کار و فعالیت هایی که در فضای کار انجام می شود، فضایی که برای اجرا و نصب پارتیشن در دسترس است، سلیقه و انتخاب کارفرما، و بسیاری مسائل دیگر که در بالا به چند مورد آن ها اشاره کردیم بر انتخاب نوع پارتیشن اداری تاثیر گذار خواهند بود. در طراحی دکوراسیون اداری از جمله طراحی و انتخاب پارتیشن اداری بهتر است که با یک کارشناس که در زمینه طراحی دکوراسیون اداری مهارت دارد مشورت کنید. شرکت پارتیشن نوین یکی ار بهترین و برترین شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و اجرای انواع پارتیشن های اداری و خانگی می باشد که با داشتن گروهی از کارشناسان ماهر و متبحر در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و پارتیشن اداری، همه روزه و در هر ساعتی پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری و خانگی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت می توانید به سایت شرکت پارتیشن نوین به آدرس اینترنتی www.partitionnovin.ir  مراجعه کنید.

منبع : اخرین نیوز

 

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 4:30

ایمپلنت دندان

بنا به دلایل متعددی، بسیاری از افراد دندان های خود را از دست می دهند و این امر علاوه بر ایجاد مشکل در سلامتی، موجب ایجاد مشکلاتی در زیبایی و به ویژه در طرح لبخند آن ها می شود. امروزه با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی در زمینه علم دندانپزشکی بسیاری از افراد می توانند این زیبایی از دست رفته را بازگردانند. ایمپلنت دندان یکی از راه هایی است که برای درمان و جایگذاری دندان های آسیب دیده می باشد. خوشبختانه امروزه با تولید ایمپلنت های دندانی دیگر نیازی نیست که نگران دندان های از دست رفته خود باشند. استفاده از ایمپلنت دندان هیچ گونه مشکلی برای سلامتی افراد ایجاد نکرده و افراد می توانند بدون هیچ مشکلی و تا آخر عمر از آن ها استفاده کنند. در ادامه مقاله قصد داریم به ایمپلنت دندان و مراحل ایمپلنت دندان و معرفی یکی از بهترین دندانپزشکان ایرانی اشاراتی داشته باشیم پس توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان در واقع پیچی فلزی است که به عنوان جایگزینی برای ریشه دندان از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از جایگذاری ایمپلنت دندان یک دندان مصنوعی که تاج نامیده می شود بر روی پیچ قرار داده می شود. تاجی که بر روی پیچ قرار می گیرد بسیار شبیه به دندان اصلی بوده و نمایی واقعی و طبیعی به دندان بیمار می بخشد. ایمپلنت دندان به سه روش انجام می گیرد: 1. روش یک مرحله ای 2.  روش دو مرحله ای 3. فوری

 دکتر میلاد افشار یکی از بهترین و با تجربه ترین دندانپزشکان ایرانی در زمینه ایمپلنت دندان به شمار می رود. دکتر میلاد افشار تمامی مراحل ایمپلنت دندان را با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنداپزشکی در ایران انجام می دهند.

مزیت های ایمپلنت دندان

از جمله مزیت های ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمپلنت دندان نقش بسیار زیادی در افزایش زیبایی افراد دارد. جای خالی دندان ها موجب ایجاد ظاهری نامناسب می شود که خاطر بسیاری از افراد را آزرده می سازد. استفاده از ایمپلنت دندان تا حدود بسیاری می تواند این زیبایی از دست رفته را برای شما عزیزان جبران کند و اعتماد به نفس را به شما برگرداند.
  • یکی دیگر از مزایای  ایمپلنت دندان طول عمر بالای آن ها است. اگر افراد بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت کنند، ایمپلنت های دندان می توانند مدت زمان بسیاری دوام آورده و بدون هیچ مشکلی استفاده شوند.
  •   ایمپلنت دندان یکی از سریع ترین روش های جایگزینی دندان به شمار می رود. لازم به ذکر است که اگر بیمار از لحاظ سلامت جسمانی مشکلی نداشته باشد به سرعت می توان ایمپلنت دندان را جایگذاری کرد.

دکتر میلاد افشار یکی از برترین و متبحرترین دندانپزشکان ایرانی است که ایمپلنت دندان را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از مرغوب ترین و درجه یک ترین برندها و با نازل ترین قیمت انجام می دهد.

مراحل ایمپلنت دندان

 معمولا ایمپلنت دندان به عنوان یک جراحی سرپایی در نظر گرفته می شود. ایمپلنت دندان به صورت مرحله ای و گام به گام انجام می گیرد. مراحل ایمپلنت دندان به صورت زیر می باشد.

  • در مرحله اول فرد توسط دندانپزشک مورد معاینه قرار می گیرد و دندانپزشک، نوع و تعداد ایمپلنت را تعیین می کند.
  • در مرحله دوم ایمپلنت اگر بیمار دارای دندان های آسیب دیده باشد، در صورت نیاز باید نسبت به برداشتن آن اقدام کند.
  • در مرحله سوم دندانپزشک باید در صورت نیاز به آماده سازی استخوان فک یا به عبارتی پیوند استخوان بپردازد.
  • در مرحله ی چهارم دندانپزشک پایه های ایمپلنت را درون استخوان فک کاشت می کند.
  • در مرحله بعد منتظر می مانند تا رشد و ترمیم استخوان صورت بگیرد.
  • در مرحله ششم انتخاب رنگ و قالب گیری انجام شده و برای لابراتوار فرستاده می شود.
  • پس از طی تمامی مراحل بالا در نهایت تاج بر روی ایمپلنت قرار داده می شود.

مراقبت های پس از ایمپلنت

پس از طی تمامی مراحل ایمپلنت دندان توسط دندانپزشک، بیماران باید موارد زیر را رعایت کنند:

  • تا 24 ساعت پس از ایمپلنت از مسواک زدن پرهیز نمایند.
  • تقریبا حدود 9 ساعت از شستن دهان خود خودداری کنند.
  • تا حدود 3 الی 4 روز از نوشیدن قهوه و چای و همچنین استعمال دخانیات خودداری کنند.
  • پس از انجام تمامی مراحل ایمپلنت دندان از نخ دندان و خمیردندان های مخصوص و مناسب با ایمپلنت دندان استفاده کنند.
  • از خوردن و آشامیدن غذاها و مایعات داغ خودداری کنند.
  •  حداقل تا دو هفته از نوشیدن هر گونه مایع با نی خودداری کنند.

پس از به پایان رسیدن مراحل ایمپلنت دندان با رعایت کردن موارد ذکر شده می توانید تا حد بسیاری از ایجاد درد و ... جلوگیری کنید. در صورت رعایت تمامی توصیه های فوق و رعایت بهداشت دهان و دندان خود سال ها بعد از انجام ایمپلنت دندان با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهید شد.

دکتر میلاد افشار یکی از دندانپزشکان متخصص و حرفه ای در زمینه انجام انواع ایمپلنت های دندان می باشد. با مراجعه به دکتر میلاد افشار می توانید نسبت به کاشت ایمپلنت اقدام کرده و زیبایی را به چهره خود بازگردانید.

دکتر میلاد افشار

دندانپزشک جراح و متخصص ایمپلنت

تلفن: ۲۶۱۴۰۱۳۴

منبع: جاب اکسپرت

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 3:17

در هر خانه ایرانی فرش از اجزا اصلی به حساب می آید و از گذشته تا کنون انواع فرش ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند و برای نظافت آنها هم در گذشته در منزل مورد شستشو قرار می گرفتند و به مرور زمان قالیشویی ها جای آنها را گرفته اند. بهترین زمان برای شستشوی فرش از فروردین تا شهریور است. چراکه در این ایام به دلیل آفتاب، خشک شدن فرش به طور طبیعی اتفاق افتاده و فرش در زیر آفتاب ضدعفونی شده و رنگ شفاف به خود می گیرد . همچنین شکستگی فرش که نگرانی مشتریان است پیش نمی آید. همان طور که می دانید در شستشوی اتوماتیک ، استفاده از موارد شوینده استاندارد و عدم دخالت دست ، دقت کار را بالا می برد و همین مسئله امکان آسیب احتمالی را از بین می برد مگر آنکه فرش کهنه یا پوسیده باشد که در آن صورت نیز نکات لازم به اطلاع مشتری رسیده و با کسب اجازه و احتیاط لازم ، اقدام به شستشوی فرش می کنیم.

ویژگی های یک قالیشویی مناسب

  • در یک قالیشویی خوب شستشوی فرش دستباف یا فرش ماشینی کاملا متفاوت انجام می شود. فرش دستباف با توجه به نوع الیاف و رنگ آمیزی آن و امکان پس دادن رنگ ، روش متفاوتی برای شستشو دارد.
  • زمان تماس با قالیشویی برای تحویل گرفتن فرش تا زمان تحویل دادن به مشتری بصورت لوله و کاور شده فقط ۴۸ ساعت طول می کشد.
  • برخی همشهریان به رعایت شئونات مذهبی در شستشو اهمیت بیشتری می دهند برای اطمینان خاطر شستشو با آپ پاک و پاکیزه چاه و کر اسلامی انجام می شود.
  • برای افزایش عمر فرش و نگهداری از آن در صورت ریختن هر نوع مواد آلوده کننده روی فرش، بلافاصله آن را با دستمال نمدار پاک نمایند از ریختن آب روی فرش پرهیز شود. مواردی مثل سرکه ، نوشابه و.. دشمن فرش بوده و موجب پوسیدگی فرش می شوند.
  • برای شستن فرش های کهنه یا پوسیده برای اطمینان خاطر مشتری در این مواقع پیش از اقدام به شستشو، مشتری را در جریان وضعیت سلامتی فرش قرار می دهیم و با رضایت مشتری و نکات احتیاطی لازم، اقدام به شستشوی فرش می شود و چنانچه فرش آسیبی ببیند در بخش رفوگری، ترمیم می شود.

دستگاه قالیشویی شامل:

  • دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی-دستگاه قالیشویی اتوماتیک ثابت
  • دستگاه آبگیر لوله ای با درب-دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب
  • دستگاه خاک گیر دورانی-دستگاه خاک گیر معمولی
  • دستگاه آبگیر غلطکی-دستگاه آبگیر دیگی
  • دستگاه شلاق زن و…

 

قالیشویی در شمال تهران

ارائه کلیه خدمات قالیشویی در شمال تهران اعم از شستشوی فرش و قالی‌های نفیس، تابلو فرش، مبل‌شویی، رفوگری و خدمات ترمیم را می‌توان جز بخشی از مهارت‌ها و تخصص این مجموعه در شمال پایتخت دانست. این کارخانه مفتخر است که با در اختیار داشتن تیم متخصص و مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن، با کیفیت‌ترین خدمات را در سراسر استان تهران به همشهریان عزیز ارائه کند.  فرش ها، مبلمان و حتی موکت ‌ها از جمله وسایل ارزشمند و حساس خانه های همه ما هستند. ما با اطلاع از این موضوع، همواره تضمین سلامت فرش و موکت های شما را بر عهده می گیریم تا خیال شما را بابت کالاهای اساسی خانه هایتان آسوده گردانیم.

قالیشویی در جردن

قالیشویی شاه عباسی با ارائه بهترین سرویس برای ساکنین جردن موفق به جلب اعتماد و اطمینان اهالی این محیط شده است. این قالیشویی با ارائه خدمات خود در سایر شعبه ها توانسته اعتباری عالی در اکثر منطقه های تهران بدست آورد. قالیشویی شاه عباسی با تجربه ای بالا و استفاده از دستگاه های به روز و حرفه ای می تواند بعنوان حرفه ای ترین قالیشویی در جردن درنظر گرفته شود. به این ترتیب اگر در جست و جوی قالیشویی خوب در جردن هستید بهترین نتیجه برای شما قالیشویی شاه عباسی است، این قالیشویی می تواند به عنوان خوشنام ترین قالیشویی در جردن در نظر گرفته شود.

قالیشویی در قیطریه

این قالیشویی ویژگی هایی دارد که سبب می شود تا عده زیادی از مشتریان ما دیگر نیازی به انجام امور مربوط به شستشوی فرش نداشته باشند. علاوه بر شستشوی فرش قالیشویی شاه عباسی خدمات دیگری را به شما ارائه می دهد که در نوع خود حائز اهمیت می باشد. به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا به این موارد به طور کامل توجه داشته باشید. در این صورت می توانید از بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهترین قالیشویی در  قیطریه بهره مند شوید.

نکاتی برای انتخاب قالیشویی معتبر

حتما در زمان انتخاب قالیشویی به مجوز فعالیت آن از اتحادیه قالیشویان توجه داشته باشید. تجربه و مهارت قالیشویی فرش ماشینی علاوه بر شستن در خشک کردن، رفو و ترمیم فرش های آسیب دیده نیز اهمیت دارد. یک قالیشویی معتبر با استفاده از به روزترین و جدیدترین دستگاه ها اقدام به شستن و خشک کردن فرش های ماشینی و دستبافت می کنند. روش های خشک کردن مکانیزه از قرار دادن فرش در شرایط آب و هوایی بد جلوگیری می کند و فرش را به بهترین شکل ممکن خشک می کند. این امکانات موجب شده در هر زمان از سال که لازم بود فرش خود را به قالیشویی بسپارید و فرش تمیزتان را کاملا خشک و بدون هیچ رطوبتی  درب منزل تحویل بگیرید.

 

خدمات قالیشویی شاه عباسی

  • خدمت رسانی سریع در سراسر تهران
  • ارائه دهنده خدمات قالیشویی برای انواع فرش های دستبافت، ماشینی، ابریشمی، فانتزی و …
  • ارائه دهنده خدمات اعلاشویی، لکه گیری و …
  • ارائه دهنده خدمات شستشوی انواع موکت
  • ارائه دهنده خدمات شستشوی مبل در محل
  • ارائه دهنده ضمانت نامه معتبر قالیشویی
  • بهره مندی از کادری مجرب، حرفه ای و آموزش دیده
  • به کارگیری تجهیزات و دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک شستشوی فرش
  • استفاده از دستگاه های حرفه ای خشک کن قالی
  • تحویل فوری فرش ظرف مدت 24 تا 72 ساعت
  • امکان ثبت سفارش آنلاین در پورتال مجموعه تنها با چند کلیک
  • تحویل فرش های کاملا خشک شده به صورت لول شده و کاور شده درب منزل

قالیشویی شاه عباسی یکی از بهترین قالیشویی های تهران با بیش از چند سال سابقه درخشان، امروزه با دارا بودن تکنسین های حرفه ای قالیشویی، می تواند بهترین مکان برای سپردن قالی های شما باشد. ما معتقدیم که دریافت خدمات باکیفیت قالیشویی حق همه است. همین موضوع باعث شده تا با گسترش شعبات خود در بخش های مختلف تهران، در خدمت رسانی سریع و باکیفیت بالا به همشهریان خود، یگانه باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ghalishooieshahabbasi.com مراجعه فرمایید.

منبع: اطلاع نیوز

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 151 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 20:55

یکی از مواردی که امروزه استفاده قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارد استفاده از پارتیشن برای فضاهای مختلف است که هم باعث صرفه جویی در زمان می شود و هم در هزینه ها، که این امر باعث استقبال مردم شده است. در این مقاله به پارتیشن آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی می پردازیم.

پارتیشن چیست؟

برای فضاهای خالی از پارتیشن استفاده می‌کنند، از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده می شود که هزینه و دردسر کمتری نسبت به تغییر دکوراسیون داخلی و فضا و معماری آن دارد.

 پارتیشن آلومینیومی ویژگی های آن:

در پارتیشن آلومینیومی فریم اصلی  سازه آلومینیومی است، به همین دلیل به آنها پارتیشن آلومینیومی می گویند. سایر اجزای آن در همه پارتیشن ها به صورت یکسان از ام دی اف و یا شیشه استفاده می شود.

پارتیشن های آلومینیومی جز پارتیشن های به روز و پرکاربرد هستند.

مزایا ی استفاده از پارتیشن آلومینیومی

۱. سبک و راحت هستند

۲. استحکام و مقاومت خوبی دارند.

۳. قابلیت تقسیم بندی فضای داخلی را دارند.

۴. دارای وزن بسیار کمی هستند به همین علت جابجایی راحتی دارند.

۵. از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند.

۶. نسبت به پارتیشن های چوبی در برابر عواملی مانند آتش سوزی مقاومت بالایی دارند.

۷. اگر دچار آسیب دیدگی شود به نسبت ترمیم و تعمیر آن‌ها  آسان‌ است.

 کاربرد پارتیشن های آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی در دکوراسیون به منظور زیبا سازی و جلوه دادن به محیط و گاهی برای جداسازی بین دو محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای جداسازی محل ورودی منزل از اتاق نشیمن، جداسازی حال از پذیرایی، جداسازی آشپزخانه از اتاق نشیمن و برای جداسازی اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های استفاده از این کالا این است که استفاده از آن در محیط های کوچک و بزرگ معمولا مانعی ندارد. با توجه به شرایط موجود در خانه می توان از این محصول به صورت دو جداره و تک جداره در انواع مختلف و در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کرد. امروزه با پیشرفت صنعت مد در دیزاین داخلی دیگر نیازی نیست با خشت و آجر در محیط های کوچک به جداسازی محیط داخلی پرداخت، این پارتیشن ها تنوع زیادی دارد و شما می توانید متناسب با محیط منزل خود از انواع آن استفاده کنید.

 

پارتیشن های آلومینیوم تک و دو جداره :

پارتیشن های آلومینیوم به دو صورت تک جداره و دو جداره در بازار عرضه می گردند.  نوع تک جداره برای محیط هایی که سر و صدای کمتری دارد معمولا استفاده میشود و نوع دوجداره در محیط های به مراتب شلوغ تر زیرا میتواند تا حدی عایق صدا و حرارت باشد.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره به دلیل استحکام و دوامی که دارد می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجایی که  متریال و کیفیت و استحکام آلومینیوم دو جداره بسیار بالا است  بنابراین قیمت بالاتری دارد اما در دراز مدت می‌تواند برای بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

 زمان اجرای پارتیشن های دو جداره برای متراژ حدودی 30 الی 100 متر مربع حدود 20 الی 25 روز کاری اعلام می گردد.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی دو جداره

۱. نصب سریع، زیبایی، قابلیت تعویض قطعات.

۲. درگیر شدن فضای کمتر و قابل جابه‌جا بودن.

۳. رنگ بندی بیشتر نسبت به تک‌جداره.

۴. قابلیت اجرای کرکره در این نوع پارتیشن وجود دارد.

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارای ستون های محکم زیادی است که بدون هیچگونه لغزندگی و به صورت کاملا ثابت روی زمین قرار میگیرد و همچنین لازم است بدانید این نوع پارتیشن به پارتیشن ارزان هم شناخته میشود.

چهارچوب این پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که نصب انواع تجهیزات و یراق به راحتی روی آنها انجام میشود.

در این پارتیشن‌ها با توجه درخواست مشتری می‌توان ترکیبی از ام‌دی ‌اف و شیشه در قاب آلومینیومی استفاده کرد.

به طور کلی این مدل پارتیشن دارای ویژگی ها و مزایایی است که علاوه بر تفکیک فضای محیط ، نور لازم را ایجاد میکند و همچنین تا حدی هم عایق صدا و حرارت است.

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی تک‌جداره

۱. زیبایی وصف نشدنی.

۲. قابلیت نصب لوگو بر روی شیشه.

۳. استحکام و مقاومت بالا.

۴. بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که کوچک و کم جا هستند

۵. قابلیت رنگ شیشه و ام دی اف.

موارد استفاده پارتیشن آلومینیومی

موارد استفاده از پارتیشن آلومینیومی   در بخش‌های اداری و تجاری و حتی مسکونی بسیار زیاد می‌باشد. این پارتیشن‌های آلومینیومی به دلیل قابلیت ترکیب شدن با انواع شیشه‌ها و حتی ساختارهای چوبی مانند ام‌دی‌اف این امکان را به شما می‌دهد تا از لحاظ طراحی، دستتان باز باشد.

بیشتر کاربرد پارتیشن های آلومینیومی در مکان ها ، ادارات و شرکت های شلوغ و پرتردد می باشد زیرا فریم این پارتیشن ها از آلومینیوم ضخیم است و به سختی دچار تکان خوردن یا شکستن میشود.

 

مواد تشکیل دهنده پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دوجداره ترکیبی از چوب،  شیشه و آلومینیوم است که طراحی و ساخت آن به محیط مورد استفاده و رنگ دکوراسیون بستگی دارد.

مواد تشکیل دهنده پارتیشن‌های آلومینیومی از ترکیب پروفیل آلومینیوم مخصوص که توسط پنل های شیشه ای بزرگ ساخته می‌شوند هستند که امروزه به عنوان یک سبک مدرن شناخته شده که با قابلیت انعطاف‌پذیری که دارد در هر طرحی قابل ارائه است.

سخن پایانی

 این روزها مانند گذشته دیگر نیازی به صرف هزینه های سرسام آور برای جداسازی فضا نیست و شما به راحتی می توانید با استفاده از این محصول به این امر دست پیدا کنید. علاوه بر جداسازی فضا می توانید به یک دکوراسیون شیک و خاص نیز دست پیدا کنید. به عنوان مثال شما می توانید در اتاق پذیرایی با جدا کردن فضای نشیمن از فضای بازی یک محیط خاص را تداعی و ایده پردازی کنید. این روزها اگر تمایل به جداسازی دو محیط از یک دیگر داشته باشید بدون هیچ نگرانی و به راحتی این کار عملی می شود.

شرکت پرچین یکی از بهترین تولید کنندگان پارتیشن در ایران می باشد و با مجرب ترین کادر در خصوص نصب انواع پارتیشن می تواند یک فضای اداری مدرن و بسیار زیبا برای شما فراهم کند اگر نیازمند نصب پارتیشن هستید به کارشناسان پرچین مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی و توجه شما عزیزان.

منبع: خبرفوری

rushweb blog...
ما را در سایت rushweb blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rushweb rushweb بازدید : 148 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 20:04